• Σχόλιο του χρήστη 'ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΝΙΚΟΥ' | 23 Απριλίου 2020, 13:31

    Δυστυχώς θα πρέπει να αντιληφθούμε πως οι τωρινοί πειραματισμοί και οι μεγάλες αμφιβολίες που διέπουν τις αλλαγές στην προσχολική αγωγή οδηγούν τη σχολική τάξη σε χάος και αποπροσανατολισμό της ουσιωδούς παιδείας στην ηλικία των 4 έως 6 ετών .Το ανώριμο,αποπροσανατολισμένο παιδί που εισέρχεται στο νηπιαγωγείο στην ηλικία των 4 ετών αδυνατεί να αντιληφθεί τους βασικούς κανόνες που θα το οδηγήσουν στην αυτοεξυπηρέτηση των βασικών του αναγκών ...τουαλέτα ,συμμάζεμα των παιχνιδιών που έπαιξε,κανόνες ευγένειας και ασφάλειας εντός και εκτός τάξης ,μειωμένη λεπτοκινητικότητα και συντονισμό κινήσεων σε χώρους όπως η αυλή του σχολείου με γκαζόν και τσιμέντο ...κλπ. Το παιδί του νηπιαγωγείου δυσκολεύεται να εκφράσει την εμπιστοσύνη του σε μία ή στις δύο δασκάλες του ολοήμερου σχολείου ..και θα εκφράσει εμπιστοσύνη σε ένα σωρό πρόσωπα με ειδικότητες ...;Αγγλικά στο νηπιαγωγείο;Το νήπιο -προνήπιο δυσκολεύεται να εκφραστεί στην ελληνική γλώσσα...και θα εμπλακεί γνωστικά στην αγγλική ...;Είναι για γέλια και για κλάματα τέτοιου είδους εκπαιδευτικές παρεμβάσεις ... Με τη δέουσα σοβαρότητα να αντιληφθούμε πως χτίζουμε στην προσχολική αγωγή χαρακτήρες παιδιών που θα ανταποκρίνονται στις ανάγκες της κοινωνίας που θα αντικρύσουν και όχι στα ψυχικά κατάλοιπα και τις εμμονές κάποιων που απέχουν από τη σχολική τάξη και θέλουν να βολέψουν τα δικά τους απωθημένα ...Τα εικοσιένα χρόνια εμπειρίας μου στη σχολική τάξη και οι πανεπιστημιακές μου γνώσεις αλλά και οι ένα σωρό επιμορφώσεις που έχω κάνει ... μου έδειξαν πως εκείνο που χρειάζεται είναι σοβαρότητα και όχι πειράματα πάνω στις παιδικές ψυχούλες ...