Η αναγνώριση από το Υπουργείο Παιδείας όσον αφορά τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι μαθητές και οικογένειές τους καθώς και η αντιμετώπισή τους, είναι ένα σημαντικό βήμα αλλά πιστεύω ότι ο εκπαιδευτικός εμπιστοσύνης θα πρέπει να συνεργάζεται με τους κοινωνικούς λειτουργούς και ψυχολόγους αφού αυτές οι ειδικότητες διαθέτουν τα απαραίτητα επιστημονικά προσόντα και αναφέρεται ρητά στο καθηκοντολόγιο τους η αντιμετώπιση των δυσκολιών και η ψυχολογική υποστήριξη των μαθητών και των οικογενειών τους. Καλό είναι να αναδειχθεί ο χρήσιμος ρόλος των κοινωνικών λειτουργών και ψυχολόγων στα σχολεία κι όχι να υποβαθμιστεί. Η συνύπαρξη και η συνεργασία αυτών των δύο ειδικοτήτων με τον εκπαιδευτικό εμπιστοσύνης θα αποτελέσει μια ουσιαστική και ολοκληρωμένη παρέμβαση στα προβλήματα που εμφανίζονται στα σχολεία.
Η αναγνώριση από το Υπουργείο Παιδείας όσον αφορά τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι μαθητές και οικογένειές τους καθώς και η αντιμετώπισή τους, είναι ένα σημαντικό βήμα αλλά πιστεύω ότι ο εκπαιδευτικός εμπιστοσύνης θα πρέπει να συνεργάζεται με τους κοινωνικούς λειτουργούς και ψυχολόγους αφού αυτές οι ειδικότητες διαθέτουν τα απαραίτητα επιστημονικά προσόντα και αναφέρεται ρητά στο καθηκοντολόγιο τους η αντιμετώπιση των δυσκολιών και η ψυχολογική υποστήριξη των μαθητών και των οικογενειών τους. Καλό είναι να αναδειχθεί ο χρήσιμος ρόλος των κοινωνικών λειτουργών και ψυχολόγων στα σχολεία κι όχι να υποβαθμιστεί. Η συνύπαρξη και η συνεργασία αυτών των δύο ειδικοτήτων με τον εκπαιδευτικό εμπιστοσύνης θα αποτελέσει μια ουσιαστική και ολοκληρωμένη παρέμβαση στα προβλήματα που εμφανίζονται στα σχολεία.