Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 09 – Τράπεζα Θεμάτων Διαβαθμισμένης ΔυσκολίαςΣχόλιο του χρήστη Σαράντος Οικονομίδης | 23 Απριλίου 2020, 13:29
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Πρώτα θα πρέπει να απαντηθούν με μεγάλη ακρίβεια τα ερωτήματα. Τι θέλουμε να γνωρίζουν οι μαθητές; Τι είδους προβλήματα (καθορισμένα με μεγάλη ακρίβεια και αυτά ως προς τα δεδομένα και τα ζητούμενα) θα πρέπει να μπορούν να λύσουν; Τα προβλήματα δε χρειάζεται να είναι πρωτότυπες υπερπαραγωγές αρκεί να εμπεριέχουν τις βασικές έννοιες αρχές και μεθόδους τις οποίες ο μαθητής θα έχει διδαχθεί. Στη συνέχεια δημιουργούμε ένα μεγάλο αριθμό παρόμοιων προβλημάτων πάνω σε κάθε είδος ίσως και με απλή εναλλαγή δεδομένων και ζητούμενων δηλαδή σχεδόν ίδιων προβλημάτων σε κάθε κατηγορία και τέλος. Αν ο κάθε πικραμένος δίνει ένα πρόβλημα ωραίο μεν αλλά περίπλοκο και έξω από τα καθορισμένα, με μεγάλη ακρίβεια, τότε δε μιλάμε για τράπεζα θεμάτων αλλά για βασανιστήριο όλων εκπαιδευτικών και μαθητών. Αφήστε τότε τον κάθε εκπαιδευτικό να καθορίζει τον τρόπο της αθροιστικής αξιολόγησης των μαθητών του.