• Σχόλιο του χρήστη 'insider' | 23 Απριλίου 2020, 14:11

    ΕΦΟΣΟΝ προηγηθεί η αξιολόγηση της οικονομικής εξαθλίωσης των ελλήνων εκπαιδευτικών(κυπρος-πορτογαλία= διπλάσιες αποδοχές),τότε θα μπορούμε να θέτουμε σε διαβούλευση την αξιολόγηση του εργου των εκπαιδευτικών. Ο μισθός του εκπαιδευτικού και η στήριξη της Δημόσιας Δωρεάν Παιδείας δεν είναι απλά ζήτημα αξιοπρέπειας για τους εκπαιδευτικούς. Είναι πάνω απ’ όλα ζήτημα στήριξης της δημοκρατίας, την οποία πλήττουν θανάσιμα οι μνημονιακές πολιτικές λιτότητας που ακολουθούν όλες οι κυβερνήσεις μέχρι σήμερα. Kαι δεν πρέπει να θεωρηθή υπερβολή, εάν ισχυρισθή τις, ότι η οικονομική ενίσχυσις του δασκάλου πρέπει να είνε ακόμη γενναιοτέρα. Είνε χρήμα, το οποίον η ορθή παιδεία θα αποδώσει εις την πολιτείαν και την κοινωνίαν πολλαπλάσιον. Εχουν περάσει 89 χρόνια από τότε που ο Δημήτρης Γληνός αρθρογραφούσε πύρινα στο περιοδικό «Αναγέννηση» κι ονειρευόταν μια νέα θέση για τον δάσκαλο στην κοινωνία. Εναν σχεδόν αιώνα μετά, το ελληνικό σχολείο ετοιμάζεται να υποδεχθεί ακόμα μια μεταρρύθμιση κι οι εκπαιδευτικοί επιβιώνουν ίσως πιο εξαθλιωμένοι παρά ποτέ.