• Σχόλιο του χρήστη 'Τσιγωνάκη Χριστιανα' | 23 Απριλίου 2020, 14:21

    Καλησπέρα Κα Υπουργέ. Δεν θα αναλωθώ στο ποιο μάθημα είναι καλύτερο και χρησιμότερο μεταξύ κοινωνιολογίας και λατινικών απλά θα σας θέσω τους προβληματισμούς μου αναφορικά με την κατάργηση της κοινωνιολογίας από τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα. 1) το 1ο επιστημονικό πεδίο είναι θεωρητικού προσανατολισμού και όχι μόνο φιλολογικού. θεωρείτε ότι οι σχολές που δεν είναι φιλολογικού ενδιαφέροντος πρέπει να διδάσκονται μόνο φιλολογικά μαθήματα μεταξύ των οποίων και τα λατινικά; και οι σχολές κοινωνικών επιστημών ποιο μάθημα θα έχουν για τις πανελλήνιες; 2) πολλή συζήτηση γίνεται για τα λατινικά και τη Νομική. Μα η Νομική εντάσσεται στο ΠΕ78 των κοινωνικών επιστημών. Είναι περισσότερο κοντά στα λατινικά ή την κοινωνιολογία ως νομική-κοινωνική επιστήμη; 3) Υπάρχει μια διάχυτη εντύπωση ότι όλους τους ΠΕ78 τους πετάτε στον κάλαθο των αχρήστων.Είναι δυνατόν μια ολόκληρη κατεύθυνση να διδάσκεται μόνο από μια ειδικότητα(ΠΕ02) και να συζητάμε αν οι κοινωνιολόγοι έχουν διάθεση και θέλουν να προετοιμάσουν τα παιδιά για σχολές που σχετίζονται με το αντικείμενό τους; Δεν πρέπει τα μαθήματα να διδάσκονται ανάλογα με τις σχολές που στοχεύουν ; Δηλαδή, ΄΄μάθετε όλοι λατινικά και μετά σπουδάστε ό,τι θέλετε;΄΄ Υπενθιμίζω , η ΝΔ το 2015 έβαλε το ΒΑΚΕ στις πανελλήνιες. 4) Η κοινωνιολογία μπορεί να μπει ως μάθημα επιλογής στο 1ο πεδίο ή στο 4ο αφού οι ΠΕ78 έχουν Β ανάθεση ΑΟΘ. Επίσης , μπορείτε να αναβαθμίσετε τον κλάδο των ΠΕ78 στο 1ο πεδίο δίνοντάς τους Β ανάθεση στην Ιστορία Γ λυκείου (που τώρα έχουν μόνο ως τη Β λυκείου) καθώς σε πληθώρα σχολών κοινωνικών επιστημών ο βασικός κορμός των μαθημάτων είναι η Ιστορία.