• Σχόλιο του χρήστη 'Θεόδωρος Χριστόπουλος' | 23 Απριλίου 2020, 15:04

    Σχετικά με την μη σύνδεση του ΕΞΑΘΕΣΙΟΥ (6/Θ) ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ (ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ) με το ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ – ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ- ΓΥΜΝΑΣΙΟ κ με το ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ – ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ- ΛΥΚΕΙΟ κ παράλληλα τον χαρακτηρισμό των ως άνω, Γυμνασίου κ Λυκείου ως Προτύπων. Πραγματικά προσπαθώ να κατανοήσω το σκεπτικό σύμφωνα με το οποίο συντάχτηκαν πολλά άρθρα του συγκεκριμένου νομοσχεδίου - προς το παρόν όμως θα επικεντρωθώ σε αυτό (αρθ.13)- κ τελικά μην μπορώντας να κατανοήσω ή/και να μαντέψω, θα επικεντρωθώ στην αιτιολογική έκθεση αυτού. Συγκεκριμένα: Στην αιτιολογική έκθεση δεν βρίσκω πουθενά την αιτία που συγκεκριμένα το ως άνω Γυμνάσιο κ το Λύκειο χαρακτηρίζονται ως πρότυπα ή/και που δεν θα υπάρχει ΠΛΕΟΝ σύνδεση μεταξύ των δύο βαθμίδων, τονίζοντας εδώ ότι πρόκειται για ένα ιστορικό σχολείο που από ιδρύσεως του είναι συνδεδεμένες και οι δύο βαθμίδες. Φυσικά αυτό ισχύει (η μη επαρκής κ λογική αιτιολόγηση) και για όλα τα υπόλοιπα σχολεία τα οποία χαρακτηρίστηκαν Π.Σ ή Πειρ.Σχ ή αποχαρακτηρίστηκαν αντίστοιχα ή/και συνδέθηκαν ή αποσυνδέθηκαν. Για να το πάω λίγο κ ανάποδα με ποια αιτιολόγηση συνδέθηκαν (τυχαία επιλέγοντας ως παράδειγμα...): Το Μονοθέσιο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο του Πανεπιστημίου Αθηνών, το 1ο Δωδεκαθέσιο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Αθηνών, το Τριθέσιο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο του Πανεπιστημίου Αθηνών (ΜΑΡΑΣΛΕΙΟ), με το 1ο Πειραματικό Γυμνάσιο Αθηνών (Αδριανού 116, Αθήνα), κ στη συνέχεια το 1ο Πειραματικό Γυμνάσιο Αθηνών με το 1° Πειραματικό Γενικό Λύκειο Αθηνών- Γεννάδειο (Ηπίτου 15, Αθήνα).....Πραγματικά ακόμα δεν μπορώ να καταλάβω... Το μόνο που μπορώ να καταλάβω όμως από την αιτιολογική έκθεση, αντιγράφοντας ακριβώς αυτό που λέει, είναι το εξής: "Η δυνατότητα διασύνδεσης των σχολείων από το Νηπιαγωγείο έως το Λύκειο επιτρέπει την, σε βάθος χρόνου, παρακολούθηση και εξαγωγή συμπερασμάτων ως προς την επίτευξη των ιδιαίτερων στόχων των ΠΕΙ.Σ. και, ιδίως, ως προς την επενέργεια του πειραματισμού και της καινοτομίας στη μαθησιακή εξέλιξη των μαθητών στις δύο βαθμίδες εκπαίδευσης." Δηλαδή: Αυτή τη στιγμή λειτουργούν ήδη ως πειραματικά με δυνατότητα διασύνδεσης, και στο ίδιο κτίριο (κάτι που δεν ισχύει με άλλα συνδεδεμένα σχολεία) τα :ΕΞΑΘΕΣΙΟ (6/Θ) ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ (ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ) με το ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ – ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ- ΓΥΜΝΑΣΙΟ κ με το ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ – ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ- ΛΥΚΕΙΟ., επιτρέποντας την "σε βάθος χρόνου, παρακολούθηση και εξαγωγή συμπερασμάτων ως προς την επίτευξη των ιδιαίτερων στόχων των ΠΕΙ.Σ. και, ιδίως, ως προς την επενέργεια του πειραματισμού και της καινοτομίας στη μαθησιακή εξέλιξη των μαθητών στις δύο βαθμίδες εκπαίδευσης" όπως λέει και η αιτιολογική. Για ποιο λόγο λοιπόν αποσυνδέονται και αποχαρακτηρίζονται ως πειραματικά το Γυμνάσιο - Λύκειο?? Το γεγονός επίσης της συνύπαρξης όλων αυτών των ηλικιών στις ίδιες σχολικές εγκαταστάσεις κ της εξέλιξης τους (μαθησιακής, ψυχολογικής, επικοινωνιακής, κοινωνικής) αποτελεί από μόνο του θέμα έρευνας και μελέτης, διαθέσιμο στους εξαίρετους φοιτητές του Πανεπιστημίου Αθηνών που συνεργάζονται όλα αυτά τα χρόνια με το σχολείο. Περαιτέρω, όταν εμείς οι γονείς αποφασίσαμε να στείλουμε τα παιδιά μας στο συγκεκριμένο σχολείο ...κα ξαναλέω στο συγκεκριμένο σχολείο όπου οι πιθανότητες κλήρωσης στην Α Δημοτικού είναι πολύ μικρότερες έναντι άλλων αντίστοιχων σχολείων (ως εξαθέσιο έχει λιγότερες θέσεις), ένας από τους λόγους, πέρα από αυτά που πρεσβεύει ένα πειραματικό, σε αντίθεση με ένα πρότυπο, ήταν ακριβώς αυτή η διασύνδεση με τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση έτσι ώστε να μην επέλθει ΔΙΑΤΑΡΑΞΗ ΤΗΣ ΨΥΧΙΚΗΣ ΤΟΥΣ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΚΑΤ'ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗΣ ΨΥΧΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ Κ ΕΙΡΗΝΗΣ. Να είστε σίγουροι ότι το σκεφτήκαμε πολύ καλά πριν υποβάλλουμε τα παιδιά μας στη διαδικασία να τα σηκώνουμε από τις 06.00 το πρωί, οι περισσότεροι, καθώς μένουμε από Βούλα έως Αχαρναί, ακόμα και Ραφήνα και να καταλήγουν στο σπίτι τους στις 17.00 & 18.00 το απόγευμα, παλεύοντας οι ίδιοι να ανταποκριθούμε και στις απαιτήσεις της δουλειάς μας!!! Έχοντας δημιουργήσει λοιπόν αυτά τα παιδιά κοινωνικές σχέσεις με φίλους, δασκάλους, καθηγητές όνειρα και σχέδια κοινά για το μέλλον, έρχεται ένα σχέδιο νόμου, μία αιτιολογική, χωρίς καμία βάση και λογική να τους ανατρέψει τα πάντα. Πραγματικά πως θα εξηγήσουμε σε ένα 6χρονο, 10χρονο, 15χρονο τι ακριβώς συμβαίνει?? Με τι όρους θα το μεταφράσουμε??? Δωρεάν δημόσια ποιοτική παιδεία για όλο και περισσότερους ή για λίγους και κυρίως "άριστους"??? Μην ξεχνάτε ότι δεν διαλέξαμε ένα πρότυπο σχολείο αλλά ένα πειραματικό και οφείλετε να το σεβαστείτε. Αν δεν σέβεστε εμάς, τουλάχιστον σεβαστείτε τα παιδιά μας!!! Ελπίζω να πρυτανεύσει η λογική και μόνο, πριν είναι πολύ αργά!!!