• Σχόλιο του χρήστη 'Χαράλαμπος Βουρλίδας' | 23 Απριλίου 2020, 15:23

    Η ιδέα της Τράπεζας δεν είναι κακή, ίσα-ίσα μπορεί να αποδειχθεί χρήσιμη και πολύτιμη, αλλά υπό όρους. Νομίζω ότι πρέπει α) να διαμορφωθεί από τους ίδιους τους εκπαιδευτικούς σταδιακά και όχι από το ΙΕΠ, το οποίο βρίσκεται μακριά από την πραγματικότητα της τάξης και τις συνισταμένες απειράριθμων παραγόντων που διαμορφώνουν το επίπεδο (το μέσο επίπεδο, που είναι και το ζητούμενο) και τις ανάγκες των Ελλήνων μαθητών. β) να είναι δεσμευτική ως προς το βαθμό δυσκολίας και τους τύπους ασκήσεων, δηλαδή να δεσμεύει τους Εκπαιδευτικούς και τις επιτροπές εξετάσεων να χρησιμοποιούν μόνο τις μορφές ασκήσεων και το επίπεδο δυσκολίας των θεμάτων που εμφανίζονται στην Τράπεζα, ώστε να αξιοποιηθεί η ΤΘΔΔ ως μπούσουλας ομοιομορφίας και ομοιογένειας του Εκπαιδευτικού Συστήματος και γ) να έχει διαχειρίσιμο όγκο, ώστε να μπορεί να αξιοποιηθεί σε μεγάλο βαθμό διδακτικά. Με άλλα λόγια, θα ήθελα η Τράπεζα να λειτουργήσει ως διδακτικό εργαλείο, όχι ως εξεταστική-αξιολογική πλάστιγγα ...