• Σχόλιο του χρήστη 'Θωμάς Μπατσέλας' | 23 Απριλίου 2020, 15:47

    Αντιγράφω από τη αιτιολογική έκθεση του νομοσχεδίου για το άρθρο 40.. «Υπάρχουν ελάχιστοι μαθητές/τριες Γενικού Λυκείου (ΓΕ.Λ.) οι οποίοι/ες διακρίνονται και τους απονέμεται πρώτο, δεύτερο ή τρίτο βραβείο, στις Διεθνείς, Ευρωπαϊκές και Βαλκανικές Ολυμπιάδες….Οι εν λόγω υψηλές διακρίσεις συνιστούν, κατά τα διδάγματα της κοινής πείρας και λογικής, τεκμήριο ως προς τις γνώσεις, δεξιότητες και επιδόσεις των εν λόγω μαθητών/τριών στο εκάστοτε οικείο γνωστικό αντικείμενο, ενώ παράλληλα η κινητροδότηση της συμμετοχής των μαθητών/τριών στις εν λόγω Ολυμπιάδες συμβάλλει καθοριστικά στην ποιοτική αναβάθμιση του παρεχόμενου εκπαιδευτικού έργου….κλπ.» Δεν χρειάζεται να επιχειρηματολογήσω περισσότερο για την Διεθνή Ολυμπιάδα Αστρονομίας-Αστροφυσικής, την οποία παραλείψατε να συμπεριλάβετε στις διατάξεις του νομοσχεδίου. Κάθε χρόνο ο Πρόεδρος τη Ελληνικής Δημοκρατίας βραβεύει τους μαθητές Λυκείου που διακρίνονται στις Ολυμπιάδες Αστρονομίας-Αστροφυσικής. Για το Υπουργείο Παιδείας της Ελληνικής Δημοκρατίας που διοργανώνει τους αντίστοιχους Ελληνικούς Διαγωνισμούς, για να στελεχωθούν οι ομάδες της χώρας μας, αυτό δεν έχει καμιά σημασία? Να προστεθεί η φράση « Η βράβευση στην Αστρονομία-Αστροφυσική η οποία αναπτύσσει στοχευμένες εφαρμογές Φυσικής, λογίζεται ως βράβευση στην Φυσική» μετά την αντίστοιχη διευκρίνιση για την Ρομποτική. ή να προστεθεί ο όρος Αστροφυσική μαζί με τη Φυσική «έχουν διακριθεί στη Βαλκανική, την Ευρωπαϊκή ή τη Διεθνή Ολυμπιάδα Μαθηματικών, Πληροφορικής ή Ρομποτικής, Φυσικής ή Αστρονομίας-Αστροφυσικής, Χημείας, Βιολογίας ή Οικονομικών ..» που είναι και το πιο σωστό. Έχετε συνδέσει διαζευκτικά την Βιολογία με τα Οικονομικά και σας διαφεύγει η σχέση της Αστροφυσικής από την Φυσική?