• Σχόλιο του χρήστη 'ΠΙΝΑΚΟΥΤΑ ΣΟΦΙΑ' | 23 Απριλίου 2020, 16:01

    Τα παιδιά σε αυτη την ηλικία έχουν αναγκη μεσα στην τάξη να υπάρχει ενα σταθερό πρόσωπο και σημείο αναφοράς για να αισθάνονται ασφάλεια οπότε θετικό το γεγονός της παρουσίας της Νηπιαγωγού, και βλεπω θετική την κίνηση των Αγγλικών στα Νηπιαγωγεία...υπό ποιες προυποθέσεις ομως???? τον τρόπο ποιος θα τον ορίσει ????? Θα συμβαδίζει με το τρόπο και το αναλυτικο προγραμμα του Νηπιαγωγειου?? Ή θα αποτελει ξεχωριστο διδακτικο αντικειμενο κατι το οποίο ειναι αντιθετο με το αναλυτικο προγραμμα του νηπιαγωγείου???? Και με το ωραριο?Η ειδικοτητα των Αγγλικων προκειμενου να συμπληρωσει ωραριο πηγαινει σε 3-4 σχολεια ...τα νηπιαγωγεια θα ερχονται σε συννενοηση με τα δημοτικα σχολεια οπου θα δινεται προτεραιοτητα στο προγραμμα τους και τα νηπιαγωγεια θα ερχονται σε δευτερη μοιρα????.και το ωραριο της Νηπιαγωγού????..και τα νηπια???και να λαβουμε υποψην οτι πολλα νηπια πλεον παρακολουθουν μαθηματα λογοθεραπειας και εργοθεραπειας ...μηπως τελικα οι αναγκες ενος νηπιαγωγειου ειναι αλλες???μηπως εχουμε αναγκη απο ειδικοτητες ή στηριξη απο εκπαιδευτικους παραλληλης στηριξης ετσι ωστε να ξεπεραστουν καποιες δυσκολιες τα πρωτα 2 κρισιμα χρονια για να μπορουν τα παιδια να αποδιδουν καλυτερα στις επομενες βαθμιδες και να απαλλαγουν και οι γονεις απο ενα οικονομικο βαρος των λογοθεραπειων και των εργοθεραπειων ???? Αραγες ολες αυτες οι εκκλησεις και οι κραυγες ακουγονται???Ελπιζουμε πλεον σε μια καλυτερη και ποιοτικη εκπαιδευση.