Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά ΣχολείαΣχόλιο του χρήστη Ανθή | 23 Απριλίου 2020, 16:43
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ο δάσκαλος και ο νηπιαγωγός ΔΕΝ είναι ούτε γυμναστής, ούτε πληροφορικός, ούτε παντογνώστης. Γνωρίζουμε όσοι εργαζόμαστε σε σχολικές μονάδες πως μια αρκετά μεγάλη ομάδα συναδέλφων δασκάλων αλλά και νηπιαγωγών, πέρα από την απλή φωτοτυπία που μοιράζουν στους μαθητές δε γνωρίζουν τίποτε άλλο από βασικές δεξιότητες υπολογιστή. Χαρακτηριστική είναι δε, η μόνιμη άρνηση που τους διακατέχει στο άκουσμα της αξιολόγησης που προσωπικά πρέπει να εφαρμοσθεί σε όλες τις σχολικές μονάδες. Για ένα σχολείο που στοχεύει στην ικανοποίηση των πελατών του (όπου πελάτες = εκπαιδευτικοί, γονείς , μαθητές και τοπική κοινωνία) ΟΦΕΙΛΕΙ να υπάρχει βελτίωση της ποιότητας του. Βελτίωση της ποιότητας θα επιτευχθεί με προσλήψεις επιστημονικού προσωπικού (ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ, ΓΥΜΝΑΣΤΩΝ και ειδικοτήτων) και φυσικά επιμορφώσεις των δασκάλων και των νηπιαγωγών. ΔΕΝ ΠΕΡΙΟΡΙΖΟΜΑΣΤΕ ΣΤΑ 4 ΧΡΟΝΙΑ ΣΠΟΥΔΩΝ κουκλοθέατρου. Ενισχύουμε την εκπαιδευτική μονάδα με στόχο τη βελτίωση της ποιότητας της.