• Σχόλιο του χρήστη 'Λιόδη Αρτεμισια' | 23 Απριλίου 2020, 16:20

    Θα μιλήσω ως γονιός πρώτα κ σαν εκπ/κος δευτερευόντως. Συμφωνώ με αρκετά μνμ που τάσσονται υπέρ της αύξησης των ωρών της Φ.Α. στην Ε&Στ. Επίσης αύξηση σε 2 ώρες του μαθήματος ΤΠΕ. Διαφωνώ με την αύξηση των Αγγλικών στις τάξεις Α & Β. Τουλάχιστον ότι αφορά επαρχιακά σχολεία, δε θα προσφέρει στην πλειονότητά τητά τους τίποτα στους μαθητές. Συμφωνώ με όσους τάσσονται υπέρ της κατάργησης της ευέλικτη ζώνης. Οι δ/ντες το θέλουν για να φτιάχνουν πιο εύκολα το πρόγραμμά τους κ το πρόγραμμα του σχολείου τους, "εξυπηρετώντας" όποτε μπορούν, όποιον μπορούν. Δύο χρόνια τώρα ακούω (Α, Β) το παιδί μου να λέει "Ωραία θα παίξουμε", όταν το πρόγραμμά του έχει Ε.Ζ. Όπως με ενοχλεί κ η ελεύθερη απόδοση Ε. Ζ. =κάνουμε ότι θέλουμε. Χίλιες φορές να γίνει μελέτη μαθημάτων εντός του ωραρίου έστω για τις τάξεις που την έχουν ή σαν ενισχυτική διδασκαλία για όλα τα παιδιά στη Γλώσσα ή στα Μαθηματικά αντί να την "πληρώνει" η Μελέτη Π. στις 2 μικρές τάξεις ή τα Θρησκευτικά στην Γ/Δ. Ακόμα κ Μουσική ή Εικαστικά να γινόταν το όφελος θα ήταν πολύ μεγαλύτερο για τα παιδιά. Οι τάξεις όμως που ζορίζονται στο χρόνο των 30 ωρών υπερβολικά είναι οι δύο μεγαλύτερες. Εκεί χρειάζεται σκέψη. Οι 7 ώρες της Ελληνικής δεν αρκούν για να δουλέψουν τα παιδιά ουσιαστικά την παραγωγή λόγου ή την κατανόηση κειμένου. Όσο για τα Αγγλικά πρέπει να ενταθεί ο ρυθμός τους κ φανεί ότι αποδίδουν. Δεν ξέρω αν φταίνε τα βιβλία ή όχι, αλλά σήμερα τα παιδιά έχουν ακούσματα της γλώσσας αυτής. Θεωρώ γελοίο το υλικό που εφαρμόζεται στην Α δημοτικού. Αυτό κάνει για νηπιαγωγείο κ δε χρειάζεται κάποιος ειδικός για να το διδάξει!!!