• Σχόλιο του χρήστη 'Στάθης Λεουτσάκος' | 23 Απριλίου 2020, 16:27

    Η διασύνδεση σχολείων αφαιρεί από τους μαθητές ενός σχολείου οποιοδήποτε κίνητρο. Ξέρουν ότι χωρίς καμιά προσπάθεια (π.χ. εξετάσεις) θα συνεχίσουν να φοιτούν από βαθμίδα σε βαθμίδα. Στο σχέδιο νόμου επιχειρείται μια ανακατανομή των πρότυπων και πειραματικών σχολείων, χωρίς όμως να επισημαίνεται κανένα κριτήριο για την μετονομασία. Πώς είναι δυνατόν ένα σχολείο ενιαίο (Δημοτικό, Γυμνάσιο και Λύκειο), συνδεδεμένο στον τίτλο του με το Πανεπιστήμιο Αθηνών, όπως το ΠΣΠΑ στη Σκουφά ή τα άλλα πανεπιστημιακά σχολεία να μετατρέπονται σε πρότυπα; Η πανεπιστημιακή έρευνα θέλει τυχαίο δείγμα μαθητών με κλήρωση όχι αρίστους με εξετάσεις. Πώς είναι δυνατόν ένα ιστορικό σχολείο στο κέντρο της Αθήνας, το 1ο Πειραματικό Αθηνών, παλιότερα πρότυπο, με κληροδοτήματα και επιφανείς αποφοίτους να παραμένει πειραματικό και το νεότερο 2ο Πειραματικό Αθηνών των Αμπελοκήπων να γίνεται πρότυπο; Με ποιο σκεπτικό και ποια κριτήρια;