Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά ΣχολείαΣχόλιο του χρήστη Παρασκευή Χ. Κουντούρη | 23 Απριλίου 2020, 16:30
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το μάθημα της Φυσικής Αγωγής αποτελεί τη βάση πάνω στην οποία θα στηρίξουμε υγιείς, κοινωνικοποιημένους και ενσυναίσθητους ανθρώπους. Γιαυτό λοιπόν ο ρόλος της Φυσικής Αγωγής ειδικά στο νηπιαγωγείο θα πρέπει να έχει κεντρικό ρόλο προκειμένου οι νέες γενιές Ελλήνων να κατατήσουν την "Δια βίου Άθληση". Έννοιες όπως δημιουργικότητα, κοινωνικοποίηση, αλληλοσεβασμός, όρια, ευγενής άμμιλα, συμμετοχή, υγιής τρόπος ζωής, επιβάλουν την "ΕΙΣΑΓΩΓΗ" και όχι την απλή "δυνατότητα συμμετοχής" στο νηπιαγωγείο του μαθήματος της Φυσικής Αγωγής. Παρακαλώ πολύ όπως διορθώσετε την αστοχία στο νομοσχέδιο, και να συμπεριλάβετε το μάθημα της Φυσικής Αγωγής ως εισακτέο στο νηπιαγωγείο. Προσβλέπω μέσω του παρόντος νομοσχεδίου σε ποιοτική αναβάθμιση του ρόλου της Φυσικής Αγωγής στο σύνολο των εκπαιδευτικών βαθμίδων. Η Φυσική Αγωγή είναι Πρόληψη (καρδιαγγειακά νοσηματα, ψυχικά κ. α.) και είναι φτηνή σε σχέση με τις συνέπειες της έλλειψης της. Είμαι βέβαιη πως θα επενδήσετε στην πρόληψη των Ελλήνων πολιτών και θα αφήσετε μεγάλη παρακαταθήκη για τα παιδιά μας. Εισαγωγή λοιπόν και όχι απλή δυνατότητα συμμετοχής αναφορικα με την Φ.Α. στο νηπιαγωγείο και ποιοτική αναβάθμιση του ρολου της σε όλες τις βαθμίθες εκπαίδευσης.