• Σχόλιο του χρήστη 'Μεζίκης Παναγιώτης' | 23 Απριλίου 2020, 16:45

    Η αλλαγή κατανομής ωρών από μόνη της είναι κενή περιεχομένου. Η "μετακίνηση" μίας διδακτικής ώρας από το ένα αντικείμενο στο άλλο πάλι δεν έχει ουσία. Χρειάζεται ολιστική μελέτη σε συνδυασμό με νέα προγράμματα σπουδών, νέα βιβλία και γενναίες αποφάσεις λαμβάνοντας υπόψη και τις επιταγές της εποχής. Προτείνω: 1. Ε΄και Στ΄τάξεις: α) Προστίθεται 1 ώρα στην Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή (που, επιτέλους, πρέπει να γίνει πραγματική Αγωγή του Πολίτη, άρα 2 ώρες από 1) και άλλη μία στη Πληροφορική (σύνολο 2)(σύνολο 32). β) Γεωγραφία 1 ώρα από 2. Η ώρα προστίθεται στην Πληροφορική (σύνολο 3) γ) Αφαίρεση 1 ώρας Γλώσσας και προσθήκη 1 ώρας Ιστορίας. δ) Κατάργηση των Εικαστικών. Η ώρα προστίθεται στη Γυμναστική (σύνολο 3) 2. Η Ευέλικτη ζώνη έχει αποτύχει, αφού χρησιμοποιείται για την κάλυψη ύλης και τη συμπλήρωση ωραρίου ειδικοτήτων. Η διαθεματικότητα και η ευελιξία των διδακτικών αντικειμένων αρκούν. Κατάργησή της και κατάλληλος επιμερισμός σε Εικαστικά, Θεατρική Αγωγή, Μουσική.