Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ Α. | 23 Απριλίου 2020, 16:24
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είμαι εκπαιδευτικός ΠΕ 78 και υπηρετώ 32 χρόνια στο γενικό λύκειο .Πιστεύω ότι είναι μεγάλο λάθος η αντικατάσταση της κοινωνιολογίας ως πανελλαδικά εξεταζόμενο μάθημα διότι οι μαθητές αποκτούν γνώσεις , κρίση και προβληματισμό γύρω από τα κοινωνικά , πολιτικά ζητήματα της σύγχρονης πραγματικότητας . Υπάρχει δυνατότητα συνύπαρξης 4 μαθημάτων ανά ομάδα προσανατολισμού και έτσι να διδάσκονται και η κοινωνιολογία και τα λατινικά . Το ίδιο μπορεί να γίνει και με τις άλλες ομάδες προσανατολισμού .Είναι πιο σωστό για όλους χωρίς προστριβές μεταξύ διαφόρων ειδικοτήτων και πιο εύκολο για τους μαθητές να δηλώσουν σχολές προτίμησης των. Ως εναλλακτική θα πρότεινα την διδασκαλία τουλάχιστον στη Γ λυκείου γενικής παιδείας και ενδοσχολικά εξεταζόμενο. Διερωτώμαι γιατί η ομάδα λέγεται μόνο ανθρωπιστικών σπουδών . Οι νομικές και κοινωνικές που πήγαν ; Μάλλον κρύβεται σκοπιμότητα προς όφελος των φιλολόγων . Οι περισσότερες σχολές του 1ου πεδίου είναι κοινωνιολογικές , ανθρωπολογίες, νομικές ,ψυχολογίες κλπ.που δεν νομίζω να διδάσκονται λατινικά ούτε καν επιλογής. Ελπίζω η πολιτική ηγεσία του υπουργείου να επανεξετάσει το ζήτημα πριν ψηφιστεί το νομοσχέδιο .Δεν είμαστε καθηγητές β κατηγορίας όπως θέλουν ορισμένοι 'συνάδελφοι"να μας παρουσιάζουν για δικό τους όφελος.