• Σχόλιο του χρήστη 'Ιωάννα Ζ.' | 23 Απριλίου 2020, 17:01

    Δε γίνεται να μιλάμε για αναβάθμιση της πληροφορικής όταν οι ώρες διδασκαλίας παραμένουν ίδιες. Ειδικά στο δημοτικό το μάθημα θα έπρεπε να είναι δίωρο, αν όχι σε όλες τις τάξεις, τουλάχιστον από την Γ κ πάνω. Δε γίνεται με μια ώρα την εβδομάδα (στην ουσία σε 30 λεπτά μέχρι να συγχρονιστεί η τάξη κ να γίνει μια σύνδεση με τα προηγούμενα) οι μαθητές να αποκτήσουν ψηφιακές δεξιότητες. Στην εποχή του κορονοϊού, αν ένα πράγμα έγινε σαφές είναι ότι η ελληνική κοινωνία είναι ψηφιακά αναλφαβητη. Η ψηφιακή εκπαίδευση πρέπει να ξεκινήσει από τις μικρότερες βαθμίδες κ να στηριχτεί σε όλες τις επόμενες. Απαραίτητη είναι κ η αναβάθμιση των εργαστηρίων με ταυτόχρονη μέριμνα για συντήρηση (αυτό προϋποθέτει επιπλέον ώρες)… καθώς κ η σύνταξη ενός σχολικού εγχειριδίου για το μάθημα της Πληροφορικής.