• Σχόλιο του χρήστη 'Ηλεκτρα Παπαδοπουλου' | 23 Απριλίου 2020, 17:06

    Αναρωτιέμαι ποιος είναι ο παιδαγωγικός στόχος της συγκεκριμένης διάταξης και σε ποια θεωρία της παιδοψυχολογιας βασίζεται η εισήγηση του άρθρου. Έστω ότι είμαι ένα παιδί που η διαγωγή μου δεν είναι κοσμιωτατη. Τι επιτυγχάνει η συγκεκριμένη ρύθμιση; Μπορεί κάποιος να ισχυριστεί με επιστημονικα επιχειρήματα ότι δίνει κίνητρο στο παιδί να προσπαθήσει να βελτιώσει τη διαγωγή του μετά τη στοχοποίηση του και την ταμπέλα που του φόρεσε το σύστημα; Σε αυτα τα στοιχειώδη ζητήματα έχει ήδη δώσει απαντησεις η επιστήμη.Λυπάμαι για την οπισθοδρόμηση καθώς τέτοιες διατάξεις ευνοούν τη στοχοποίηση και την περιθωριοποίηση των μαθητών. Αρνητικές συμπεριφορές υπήρχαν και θα υπάρχουν πάντα στη σχολική κοινότητα όπως εξάλλου και στην κοινωνία. Το σχολείο ωστόσο οφείλει να καταστήσει σαφές ότι οι συμπεριφορές είναι αυτές που δεν είναι αποδέκτες και όχι οι ίδιοι οι άνθρωποι. Ας βάλουμε λοιπόν ταμπέλες στις συμπεριφορές και όχι στους ανθρώπους.