• Σχόλιο του χρήστη 'Τρυφωνόπουλος Αθηνόδωρος' | 23 Απριλίου 2020, 18:20

    Σχετικά με μάθημα «ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ», προτείνω να γίνουν τα ακόλουθα: 1) Σε κάθε μαθητή στην Α΄Δημοτικού να δίνεται ένα Voucher των 300€ (μέσω ΕΣΠΑ) με το οποίο θα μπορούν να προμηθευτούν οι μαθητές ένα laptop. 2) Θα πρέπει το υπουργείο να προμηθεύσει όλα τα Δημοτικά με την απαιτούμενη υλικοτεχνική υποδομή (Laptop τουλάχιστον 13, διαδραστικό πίνακα, 5 – 8 kit εκπαιδευτικής ρομποτικής, πίστες εκπαιδευτικής ρομποτικής, σαρωτή, εκτυπωτή έγχρωμο και ασπρόμαυρο) 3) Βιβλίο Πληροφορικής μαθητή με έγχρωμες εικόνες, παραδείγματα, ασκήσεις, συνδέσμους 4) Τετράδιο Πληροφορικής μαθητή με έγχρωμες εικόνες, που θα περιλαμβάνει ασκήσεις 5) Βιβλίο Πληροφορικής καθηγητή με έγχρωμες εικόνες, που θα περιλαμβάνει διδακτικά σενάρια ανά ενότητα. 6) Επιμόρφωση όλων των εκπαιδευτικών Πληροφορικής στην χρήση των παραπάνω. 7) Αύξηση των ωρών διδασκαλίας της Πληροφορικής σε 2 ώρες. 8) Οι εκπαιδευτικοί Πληροφορικής «πραγματική απαλλαγή» από κάθε άλλη εξωδιδακτική απασχόληση. 9) Μείωση του ωραρίου των εκπαιδευτικών Πληροφορικής κατά 3 ώρες, ως υπεύθυνοι εργαστηρίου Πληροφορικής. 10) Οι εργασίες στο Myschool και κάθε άλλη γραμματειακή και τεχνική υποστήριξη σε θέματα ΤΠΕ να απαγορευτεί ρητά να πραγματοποιείται από εκπαιδευτικούς Πληροφορικής. Οι εκπαιδευτικοί Πληροφορικής είναι καθηγητές, δεν είναι τα παιδιά για όλες τις δουλειές, που κάνουν ότι δεν μπορούν οι υπόλοιποι «συνάδελφοι» και διευθυντές! Σε διαφορετική περίπτωση να δίνεται ένα επιπλέον επίδομα στους εκπαιδευτικούς Πληροφορικής. 11) Για την υποστήριξη των εκπαιδευτικών Πληροφορικής σε κάθε μη θεσμοθετημένη από το νόμο εργασία, να δίνεται υποχρεωτικά βεβαίωση και να μοριοδοτείται σε τυχόν μελλοντικές κρίσεις και αξιολογήσεις εκπαιδευτικών