• Σχόλιο του χρήστη 'Γεώργιος Τ.' | 23 Απριλίου 2020, 18:27

    Για να δώσει ώρες στην πληροφορική όπως πρέπει και όπως φάνηκε θα χρειαστεί να τις αφαιρέσει από άλλες ειδικότητες και εκεί θα τα χαλάσει με το "κατεστημένο" του υπουργείου. Σε αντίθεση με τους πληροφορικούς που αποδεδειγμένα δεν εχουν εκπροσώπηση στο υπουργείο και είναι απλά παιδιά για όλες τις δουλειές, οι άλλες ειδικότητες έχουν ισχυρή παρουσία και πιέζουν. Ο πληροφορικός σήμερα είναι μία καλή απόσπαση για φορείς να κάνουν κανένα excel όταν οι άλλοι δεν μπορούν ή να αλλάξουν κανένα τόνερ. Ομως δεν πάει έτσι. Δεν πρέπει να είναι η παιδεία συμφερόντων.. Ολα τα μαθήματα και περισσότερο τα "θεωρητικά" έχουν τις ώρες που τους αναλογούν. Δλδ όλοι καλά είναι εκτός των πληροφορικών και των αγγλικών που αυτά και αν χρειάζονται ως μάθημα. Ας πιάσουμε το λύκειο. Αντίθετα με τα θεωρητικά μαθήματα που είναι σε αφθονία το μόνο μάθημα ψηφιακών δεξιοτήτων στο λύκειο αυτό της Α-λυκείου είναι "επιλογής" και συναγωνίζεται τα "καλλιτεχνικά" και παρακαλάς τους μαθητές να το διαλέξουν με ανταλλάγματα ένα "χαλαρό" μάθημα. Και πάλι καλά που υπάρχει αυτό το μάθημα για όσους τυχερούς μαθητές το επιλέξανε και επειδή είναι χαλαρό το πρόγραμμα σπουδών μπορεί ο πληροφορικός να το προσαρμόσει καθώς το βιβλίο σε ελάχιστο χρόνο είναι ήδη παρωχημένο και με ένα σχολικό δίκτυο που δεν λειτουργεί λόγω υπο=χρηματοδότησης όπως περίτρανα έμαθαν και οι άλλοι (εμείς το ξέραμε) και τρέχουν να το μαζέψουν. Για Β' Λυκείου τι να αναφέρεις; Ενα μονώορο με κάλλιστο βιβλίο "για τα σκουπίδια" (αποψή μου) που κανείς δεν μπορεί να καταλάβει πως κέρδισε αυτό διαγωνισμό βιβλίου. Ενα μονόωρο να βγούμε από την υποχρέωση ενώ και εκεί θα έπρεπε να υπάρχει και μαθημα δεξιοτήτων καθημερινών εργασιών που απαιτεί ο ψηφιακός νέος κόσμος σε η/υ και πλήρη λειτουργικά εργαστήρια. Για το Γυμνάσιο αν πάλι μιλήσουμε είναι θρήνος! Μια ώρα την εβδομάδα με ύλη που έχει να ανανεωθεί από τον καιρό του Νώε (μισό-γνωστή από τα μονώορα στα δημοτικά χωρίς εργαστήρια και εκεί πολλά από αυτά). Τι να εξηγήσουμε βέβαια, ότι κανένα μονόωρο μάθημα δεν είναι "μάθημα" διότι αν χαθεί και ξανα-χαθεί κάνεις τον μαθητή να τον δεις μέχρι και μήνα Το κερασάκι το ανύπαρκτο ψηφιακό υλικό στα μαθήματα (κάτι τις πλάκας για το σήμερα τα περισσότερα από την εποχή του 2004 με κονδύλια και άλλα ωραία που υπήρχαν τότε) και βέβαια η τσιγκουνιά να φτιαχτούν ελάχιστα σύγχρονες αίθουσες (έναν προβολέα ζητάει ο καθηγητής και έναν η/υ με ιντερνετ μόνιμο να μην στήνει ξε στήνει). Ξεγελάστηκαν οι "διοικητικοί" του υπουργείου που μας διοικούν ότι η νέα γενιά τα "παίζει στα δάκτυλα" αυτά τα κοκοκόψια (τεχνολογία) επειδή είδαν τον γιο τους να κάνει κλικ κλικ στο νέο του κινητό αλλά στην πρώτη κρίση είδαν ότι ούτε email δεν ξέρει να στείλει και ότι τελικά τα κλικ κλικ ήταν like στο fb και love στο instagram. Ούτε ποιο είναι το mail (google account) που έχει στο κινητό τους δεν ξέρει ποιο είναι ούτε τι κάνει δεν ξέρει τις περισσότερες φορές. Μα ακόμα και αυτό το κινητό αντί να χρησιμοποιήσουν την δυναμική του στην παιδεία μας αυτοί οι μεσαιωνικοί το καταδίκασαν να καεί στην πυρά αντί να το χρησιμοποιήσουν υπέρ τους. Το απαγόρευσαν αντί με κανόνες να το ενσωματώσουν στην εκπαιδευτική διαδικασία. Από τη φωτιά κύριοι πολλοί καήκανε αλλά δεν είναι λόγος να καταργήσουμε τη φωτιά. Το σχολείο έπρεπε να επιτρέπει στους μαθητές να βγάζουν κινητά να γράφουν ένα τεστ, να ψάχνουν μια πληροφορία κοκ ελεγχόμενα και χωρίς πολύ γραφειοκρατία. Αν γίνει κάτι από αυτά που φοβάστε τιμωρήστε την πράξη όχι το μέσο που τόσα θετικά έχει. Στην Φιλανδία που τόσο αρέσκεστε να αναφέρεστε κάθε μαθητής έχει το λαπτοπ του και το φέρνει στο σχολείο καθε μερα. Στην Τουρκία δίνουν ταμπλετ (δεν ξέρω βεβαια τι τα κάνουν) και στην ελλάδα αν δούμε κινητό (μικρό ταμπλετ και αυτό) ρίχνουμε αποβολή επειδή πεντε-δέκα είναι ευαίσθητοι και δεν τα μπορούν αυτά τα νέα καλούδια του σατανά (και συνήθως διαμαρτύρονται μέσω αυτών δείγμα ότι μια χαρά τα χρησιμοποιούν). Αυτά και για να δούμε αν αυτή η υπουργός θα έχει το θάρρος να σπάσει αυγά (με το παλαιό κατεστημένο που κρατά τις ώρες) να φέρει κάτι νέο και απαραίτητο δλδ την πληροφορική στα σχολεία στο μέγεθος που της αξίζει τόσο ως ΤΠΕ (δεξιότητες) αλλά και ώς επιστήμη (πχ αλγοριθμοι, προγραμματισμός, κτλ)