• Σχόλιο του χρήστη 'Έφη Κ.' | 23 Απριλίου 2020, 20:53

    Η ενίσχυση της Πληροφορικής είναι ανύπαρκτη στο συγκεκριμένο Νομοσχέδιο. Οι εξαγγελίες της Υπουργού ήταν παραπλανητικές και ανακριβείς. Συγκρίνοντας τις ψηφιακές δεξιότητες και τις γνώσεις των μαθητών μας όταν ήταν 2ωρο (στο Δημοτικό) με τις γνώσεις των σημερινών μας μαθητών με το 1ωρο οι διαφορές και οι ελλείψεις είναι ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ. Για παράδειγμα φέτος, σε μερικά τμήματα του Δημοτικού λόγω Γιορτής, εκδρομής είδαμε τους μαθητές μας μόνο 1 φορά στο μήνα. Το μάθημα θα πρέπει τουλάχιστον στις τάξεις Ε' και ΣΤ' να γίνει 2ωρο. Αυτό θα μπορούσε να επιτευχθεί με την εισαγωγή μιας επιπλέον ώρας στις 2 τελευταίες τάξεις. Μιλάμε για 5 ώρες την εβδομάδα που είναι απαραίτητες σε τέτοιες ηλικίες που θα μπορούσαν να μοιραστούν σε δημιουργικές, πιο ελεύθερες ώρες όπως : λογοτεχνία, ευέλικτη, πληροφορική, γυμναστική, αγγλικά. Αλλά αυτό σημαίνει προσλήψεις που δεν θέλει το Υπουργείο. Το 30ώρο πρέπει πάση θυσία να διατηρηθεί χωρίς να υπολογίζεται το κόστος στη ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης. Το μάθημα της ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ, και όχι των Τ.Π.Ε. όπως έχει εισαχθεί στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, υποστηρίζει και ενισχύσει τη μάθηση αναβαθμίζοντας το εκπαιδευτικό αποτέλεσμα. Αναπτύσσει δεξιότητες υπολογιστικής, αναλυτικής και διεπιστημονικής κριτικής σκέψης που θα πρέπει να αναπτύξουν όλοι οι μαθητές και είναι απαραίτητες για τη συνέχιση των σπουδών τους στο Γυμνάσιο. Για τους παραπάνω λόγους περιμένουμε να ενισχύστε την Πληροφορική ΕΜΠΡΑΚΤΑ ...