Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά ΣχολείαΣχόλιο του χρήστη Βασίλειος Ζαγκότας | 23 Απριλίου 2020, 21:56
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ως προς το Ωρολόγιο των Πολυθεσίων: Με κανένα επιστημονικό επιχείρημα δεν τεκμηριώθηκε η μείωση ωρών των ΤΠΕ και της Θεατρικής Αγωγής (στην Ε΄ και στη ΣΤ΄). Πώς είναι δυνατόν να θεωρούμε ως βασικές δεξιότητες του ψηφιακού γραμματισμού και παράλληλα να μειώνουμε τις ώρες της Πληροφορικής; Επιπλέον, για ποιον λόγο η Θεατρική Αγωγή δεν είναι απαραίτητη στις μεγάλες τάξεις; Αντιλαμβάνομαι ότι αυτές οι παρεμβάσεις δεν αποτελούν έργο της παρούσας ηγεσίας, ωστόσο πιστεύω ότι χρειάζεται περισσότερη μελέτη πάνω στο ωρολόγιο πρόγραμμα. Η πρότασή μου είναι εξής: Να θεωρηθεί ως υποχρεωτικός κορμός ένα ποσοστό των διδασκόμενων αντικειμένων ή των ωρών (π.χ. το 80%). Το υπόλοιπο ποσοστό να το επιλέγει η σχολική μονάδα με ειδική συνεδρίαση του Συλλόγου Διδασκόντων τον Ιούνιο (για την επόμενη χρονιά)στην οποία κάθε επιλογή θα πρέπει να τεκμηριώνεται. Με τον τρόπο αυτό μπορεί να επιλέξει κάποιος π.χ. για την Ε΄ τάξη 1 ώρα παραπάνω Γλώσσα ή 1 ώρα παραπάνω Μουσική ή Θεατρική Αγωγή που δεν προβλέπεται στο πρόγραμμα. Εάν η διαδικασία γίνει έγκαιρα, τότε ο προγραμματισμός του Υπουργείου σε ώρες και εκπαιδευτικούς δεν πρόκειται να επηρεαστεί.