• Σχόλιο του χρήστη 'Σαρίκας Κώστας' | 23 Απριλίου 2020, 21:42

    Είμαι εκπαιδευτικός ΠΕ0401 12 έτη σε δημόσιο σχολείο και γονέας δύο παιδιών που είναι πλέον φοιτήτριες στο 4ο και 2ο έτος αντίστοιχα. Κατ΄αρχάς θέλω να επισημάνω ότι χρησιμοποιώ μέρος του υλικού που υπάρχει διαθέσιμο. ΔΙΑΦΩΝΩ όμως με την χρήση τους σε ένα ανελέητο εξεταστικό σύστημα. Θεωρώ πολύ σημαντικό να μεταφέρω την εμπειρία που έζησα όταν η μεγαλύτερη κόρη μου ήταν μαθήτρια της Α΄Λυκείου και βίωσε το πείραμα της τράπεζας θεμάτων. Όταν ένα παιδί έχει μάθει να είναι συνεπές στην ενασχόλησή του με τα μαθήματα του σχολείου του, χωρίς να κάνει επιλογή μαθημάτων και στο τέλος της χρονιάς υπάρχουν εξετάσεις (με θέματα από την τράπεζα θεμάτων) που η επίδοση σ΄αυτές θα προσμετρώνται στην εισαγωγή στο Πανεπιστήμιο, είναι παραπάνω από βέβαιο ότι οδηγείται σε ένα εξαντλητικό μαραθώνιο ψυχοφθόρων πανελλαδικών από πολύ νωρίς. Η ψυχική, πνευματική και σωματική υπερκόπωση είναι βέβαιο ότι θα συμβεί σε πολλούς μαθητές όπως και συνέβη. Αυτά που προανέφερα δεν είναι υποθετικά έχουν αποτυπωθεί στις πανελλαδικές εξετάσεις του έτους 2015-2016 με απρόσμενα χαμηλές επιδόσεις πολλών μαθητών που είχαν καταβάλει τεράστια προσπάθεια από την Α΄Λυκείου και το σύστημα ακυρώθηκε στο τέλος του Α΄τετραμήνου της Β΄Λυκείου.Αυτό έγινε αντιληπτό από δεκάδες εκπαιδευτικούς σε διάφορες σχολικές μονάδες. Κανείς επίσημος φορέας βέβαια δεν ασχολήθηκε με συνολική στατιστική μελέτη. Ήταν προφανές το "άδειασμα" που είχαν υποστεί οι μαθητές. Εννοείται ότι αυτός ο κίνδυνος δεν υπήρχε και δεν θα υπάρχει στα ιδιωτικά σχολεία και όλοι γνωρίζουμε τους λόγους. ΘΑ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΣΑ ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΛΑΘΟΣ ΓΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΦΟΡΑ. ΔΕΝ ΤΟ ΑΞΙΖΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ. ΕΛΠΙΖΩ ΣΕ ΜΙΑ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΉ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ.