Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά ΣχολείαΣχόλιο του χρήστη Νεφέλη | 23 Απριλίου 2020, 23:31
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Μετά λύπης μου παρατηρώ ότι συνεχίζεται η κατάργηση του δασκάλου της τάξης στις μικρές τάξεις. 17 ώρες μόνο έχει στη διάθεσή του ο εκπαιδευτικός της Α και Β τάξης για να διδάξει ύλη που καθορίστηκε πριν 15 χρόνια και υπό άλλες συνθήκες. 17 ώρες, 3 ή 4 διδακτικές ώρες ημερησίως για να αλληλεπιδράσει με καθέναν από τους 25 μαθητές του. Τουλάχιστον στις μικρές τάξεις θα έπρεπε να προβλεφθεί η συνεχής παρουσία του δασκάλου της τάξης. Δεν έχει μόνο διδακτικό ρόλο αλλά και παιδαγωγικό. Ποιο θα είναι το σημείο αναφοράς του 6χρονου παιδιού; Ο εκπαιδευτικος εμπιστοσύνης;