• Σχόλιο του χρήστη 'Πηνελόπη' | 23 Απριλίου 2020, 23:59

    Για την αξιολόγηση, αν τελικά πραγματοποιηθεί, θα πρέπει να ληφθούν υπόψη οι εξής παράγοντες: 1) ο εργοδότης (εδώ το Κράτος δια του ΥΠΑΙΘ), θα πρέπει να έχει εξασφαλίσει στο προσωπικό του την απαραίτητη επιμόρφωση για τις εκάστοτε τρέχουσες εξελίξιες, την κατάλληλη υλικοτεχνική υποδομή ώστε να μπορεί απρόσκοπτα να επιτελεί το έργο του, βοηθητικό προσωπικό ώστε να απαλλαγεί από χρονοβόρες γραφειοκρατικές διαδικασίες (φωτοτυπίες, πρακτικά, υπεύθυνες δηλώσεις κλπ), και φυσικά, ικανοποιητικό μισθό. 2) μεγάλη προσοχή να δοθεί στους φορείς και το πλαίσιο της αξιολόγησης. Για ποιο λόγο γίνεται; Τι σκοπό έχει; Πού στοχεύει; Ποιος θα αξιολογεί ποιον; Ποιες οι συνέπειες για τον εκπαιδευτικό που θα κριθεί ανεπαρκής; Περιστασιακοί παράγοντες για τυχόν μειωμένη απόδοση λαμβάνονται υπόψη; 3) να μη γίνει η αξιολόγηση αφορμή για ανταγωνισμούς, κλίκες, αρνητικό κλίμα, υπερβολική εργασιακή πίεση και άγχος (τα οποία οδηγούν στην εξουθένωση), κατάχρηση εξουσίας, "δωράκια" και λοιπές παθογένειες. 4) όχι σε χρονοβόρες, ατελείωτες, ανούσιες γραφειοκρατικές διαδικασίες. Σύντομα και απλά.