Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά ΣχολείαΣχόλιο του χρήστη εκπαιδευτικός | 23 Απριλίου 2020, 23:35
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Καλησπέρα αναρωτιέμαι και διαβάζοντας το νεο νομοσχέδιο που ειναι η περίφημη "Ενίσχυση της Πληροφορικής". Η μη αύξηση των ωρών του μαθήματος της Πληροφορικής στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση θα αποτελέσει ταφόπλακα για την ψηφιακή επανάσταση στην Ελλάδα. Ένα στοίχημα που θα χαθεί αν δεν αλλάξει τώρα κάτι. Που είναι η ψηφιακή επανάσταση και πως θα γίνει όταν τα εικαστικά διδάσκονται διπλάσιες ώρες από την Πληροφορική στο Δημοτικό σχολείο; Ποιά η πληροφορική παιδεία στο Γυμνάσιο και στο Λύκειο; Αλήθεια ποιος θα συντηρεί τα εργαστήρια υπολογιστών στα σχολεία; Ποιές ώρες θα υλοποιείται η συντήρηση; Στα διαλείμματα ή μετά το πέρας των μαθημάτων; Στο νομοσχέδιο θα πρέπει να ληφθούνε όλα τα παραπάνω υπόψιν. Ευχαριστώ