• Σχόλιο του χρήστη 'Β.Κ.' | 24 Απριλίου 2020, 01:45

    Το ζήτημα του διετούς αποκλεισμού έχει τιμωρητικό χαρακτήρα και υποδηλώνει μια αντιμετώπιση που διέπεται από πνεύμα καχυποψίας προς τους εκπαιδευτικούς λειτουργούς. Από θέση αρχής τέτοιο πνεύμα δε θα έπρεπε να διέπει τις σχέσεις εκπαιδευτικών-πολιτείας. Δεδομένου ότι από τη στιγμή των δηλώσεων περιοχών μέχρι τη στιγμή που πραγματοποιούνται οι προσλήψεις πολλές φορές μεσολαβεί μεγάλο χρονικό διάστημα (Ιούλιος/Αύγουστος έως Ιανουάριο) και ως εκ τούτου πολλά μπορούν να αλλάξουν στις ζωές των εκπαιδευτικών (π.χ. μια εγκυμοσύνη, προγραμματισμός εξωσωματικής, ασθένειες, οικογενειακές υποχρεώσεις)θα πρέπει το θέμα να αντιμετωπιστεί με περισσότερη ευαισθησία και κατανόηση. Είναι βέβαιο ότι όλοι οι εκπαιδευτικοί θέλουν να εργαστούν και συμπληρώνουν με υπευθυνότητα τις δηλώσεις τους. Για να φτάσει κανείς να μην αναλάβει ή να παραιτηθεί θα συντρέχουν σοβαροί λόγοι. Εδώ πρέπει να λάβει κανείς υπόψη τις ιδιαίτερες δυσκολίες που μπορεί να αντιμετωπίσει κανείς σε απομακρυσμένα μέρη, τις οποίες δεν μπορεί εύκολα να προβλέψει. Θεωρώ πως η πολιτεία πρέπει να αντιμετωπίσει τέτοια φαινόμενα ως ενδείξεις ενός συστήματος παθογόνου και να στηρίξει έμπρακτα τους εκπαιδευτικούς (οικονομική ενίσχυση, διαμονή, θέρμανση) αντί να κρέμεται από πάνω τους η δαμόκλειος σπάθη του αποκλεισμού.