Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά ΣχολείαΣχόλιο του χρήστη Ανδρέας Π. | 24 Απριλίου 2020, 02:53
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Βασικές προτάσεις για το Δημοτικό ώστε να ενισχυθεί πραγματικά η Πληροφορική: 1. Συγγραφή βιβλίων στο πλαίσιο του Πληροφορικού αλφαβητισμού: διδασκαλία θεμελιωδών εννοιών πληροφορικής όπως διδάσκονται θεμελιώδης έννοιες γλώσσας, γραμματικής, συντακτικού, μαθηματικών κτλ. 2. Ώρες διδασκαλίας στο πλαίσιο: 1 ώρα/εβδ σε Α, Β, 2 ώρες/εβδ σε Γ, Δ, Ε, ΣΤ 3. Αλλαγή ονόματος του μαθήματος από ΤΠΕ σε Πληροφορική Αυτό που διαφάνηκε λόγω και της πανδημίας είναι ότι πρέπει να υπάρχει επαρκής Πληροφορικός Αλφαβητισμός ώστε να επέλθει η αντίληψη που απαιτείται για τις ΤΠΕ, πράγμα που θα επιτρέπει στο μέλλον την χρήση τους με τον πιο προσοδοφόρο τρόπο, τόσο στην αναζήτηση και εμπέδωση της γνώσης, όσο και στην υποστήριξη της διδασκαλίας.