• Σχόλιο του χρήστη 'Πάνος Κατσούλας' | 24 Απριλίου 2020, 04:44

    Επανέρχεται ένα θέμα που δοκιμάστηκε και απέτυχε! Δεν έχει λογική η επαναφορά του. Βέβαια ο αντίλογος είναι ότι την προηγούμενη φορά δεν εφαρμόστηκε σωστά, χωρίς όμως να διευκρινίζεται ποια στοιχεία του μέτρου δεν ήταν σωστά. Σε κάθε περίπτωση η τράπεζα θεμάτων θα έχει τις παρακάτω συνέπειες: την αύξηση της ανάγκης για φροντιστήρια σε μια περίοδο μεγάλης οικονομικής δυσκολίας για όλες τις οικογένειες, την αύξηση των μεταξεταστέων (θυμίζω ότι την περίοδο 2013 – 2014, που είχε εφαρμοστεί η τράπεζα θεμάτων, το ποσοστό των μεταξεταστέων ανέβηκε στο 23%, από το 4% και σε κάποιες περιοχές είχε ανέλθει πάνω από το 40% με αποτέλεσμα το σύστημα προαγωγής ν’ αλλάξει μέσα σε λίγες μέρες 2 φορές!), την αύξηση της μαθητικής διαρροής και τη στροφή των μαθητών σε σχολές ΟΑΕΔ και ιδιωτικές, εκτός δηλ της τυπικής δημόσιας δομής εκπ/σης, που αυτό θα σημαίνει συρρίκνωση σχολείων, μείωση οργανικών, αύξηση υπεραριθμιών και μετακίνηση εκπ/κών σε πολλά σχολεία όχι κατ’ ανάγκη κοντινών. Όταν τα σχολεία έχουν πολλούς μετακινούμενους εκπ/κούς δυσχεραίνεται πολύ η δημιουργία ωρολογίων προγραμμάτων, είναι ανέφικτος ο συντονισμός προγραμμάτων σχολείων στα οποία εργάζονται οι μετακινούμενοι εκπ/κοί, δημιουργείται τρομερή αναταραχή στη λειτουργία των σχολείων, υπάρχουν αντιδράσεις και γενικώς δεν υφίσταται η εύρυθμη λειτουργία των σχολείων.