• Σχόλιο του χρήστη 'Θεοδώρα' | 24 Απριλίου 2020, 08:57

    Το Σχολικό έτος 2013-14 έγινε η εισαγωγή των Βιωματικών Δράσεων στο Γυμνάσιο με θέματα από την Τοπική Ιστορία, το Περιβάλλον και Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη (Π.Ε.Α.Α), τον Σχολικό Επαγγελματικό Προσανατολισμό (Σ.Ε.Π.), τη Φύση και Άσκηση, τον Πολιτισμό και τις Δραστηριότητες Τέχνης και τη Σχολική και Κοινωνική Ζωή (Σ.Κ.Ζ.) που κάλυπταν σε μεγάλο βαθμό "την ενίσχυση της καλλιέργειας ήπιων δεξιοτήτων, δεξιοτήτων ζωής και δεξιοτήτων τεχνολογίας και επιστήμης στους μαθητές", ενώ στο Δημοτικό υπήρχε ήδη από το σχολικό έτος 2001-2002 η Ευέλικτη ζώνη που καλύπτει τις παραπάνω θεματικές και άλλες. Παρήχθη πλουσιότατο υλικό, έγιναν πάμπολλες επιμορφώσεις σε εκπαιδευτικούς. Κατά το Σχολικό Έτος 2016- 2017 καταργούνται οι Βιωματικές δράσεις στο Γυμνάσιο και εισάγεται η Θεματική Εβδομάδα "Ενημέρωσης και Ευαισθητοποίησης σε ζητήματα Διατροφής, Εθισμού-Εξαρτήσεων και Έμφυλων Ταυτοτήτων", οποία καταργείται το σχολικό έτος 2019-20. Η ευέλικτη ζώνη δεν σταματά στο δημοτικό, αλλά ατονεί. Γιατί αυτή αυτή η αποσπασματικότητα, γιατί αυτή η ασυνέχεια; Είμαι πολύ επιφυλακτική στην εισαγωγή παρόμοιων "πειραμάτων" που νομίζω ότι μόνο σύγχυση θα δημιουργήσουν στο ωρολόγιο πρόγραμμα. Ας ξεκαθαριστεί ποιος είναι ο σκοπός ή οι σκοποί του περιεχομένου σπουδών στο Νηπιαγωγείο, Δημοτικό και Γυμνάσιο και βάση αυτού να δημιουργηθούν διδακτικές ενότητες που θα ενταχθούν στο αναλυτικό πρόγραμμα συγκεκριμένων μαθημάτων. Έχουμε κουραστεί απίστευτα με όλες αυτές τις αλλαγές που τελικά δεν οδηγούν πουθενά, γιατί δεν υπάρχει καμιά συνέπεια και συνέχεια.