Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά ΣχολείαΣχόλιο του χρήστη ΜΑΡΙΑ | 24 Απριλίου 2020, 09:04
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κατά την εμπειρία μου ως γονέας τέκνου που αποφοίτησε από το Δημοτικό έχω να επισημάνω: 1. Στην πρώτη δημοτικού πρέπει να εισάγονται παιδιά που έχουν συμπληρώσει τα 6 έτη, γιατί άλλως ηλικιακά υπολείπονται σε ωριμότητα, με αποτέλεσμα να καταβάλλουν μεγαλύτερη προσπάθεια να παρακολουθήσουν, κουράζονται και αποθαρρύνονται. 2. Πρέπει να ενισχυθεί η φιλαναγνωσία λογοτεχνικών βιβλίων, χωρίς καταναγκασμούς, αποστήθιση και εξετάσεις, αλλά μέσω παραμυθιών, μυθολογίας, βιντεοπροβολών, επίσκεψης συγγραφέων και συζητήσεων για ανάπτυξη κριτικής σκέψης. 3. Πρέπει να δοθεί έμφαση στην ομαδική εργασία και έρευνα με κατανομή επιμέρους εργασιών και ρόλων και συναγωνισμό και όχι να διαπαιδαγωγούμε παιδιά σε ανταγωνιστικά πεδία, όπου υπερισχύει ο ατομισμός μέσω βαθμοθηρίας.