Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά ΣχολείαΣχόλιο του χρήστη Μάνος Σταθάκης | 24 Απριλίου 2020, 09:38
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Με 1 ώρα πληροφορική μόνο ψηφιακά αναλφαβητους μαθητές θα βγάζει η Ελλάδα πίσω από κάθε άλλη Ευρωπαϊκή χώρα! Χωρίς βιβλίο, χωρίς οργανωμένη ύλη, όλα στην τύχη! Αν έτσι σχεδιάζετε εσείς το σύγχρονο σχολείο τότε λυπάμαι! Ώρες υπάρχουν όπως βλέπετε, είναι ξεκάθαρο πως υπάρχουν άλλα και να μην υπήρχαν θα έπρεπε να βρείτε για κάτι τόσο σημαντικό που έχει να κάνει με την γνώση της πληρορικης και όχι της χρήσης "ταμπλετ" που ξέρουν ήδη τα παιδιά να πατάνε πάνω στην οθόνη αφής και να παίζουν παιχνίδια. Αν αυτό είναι η πληροφορική τότε αφαιρέστε και αυτήν την 1 διδακτική ώρα και δώστε την και αυτήν στην ευέλικτη ζώνη. Άλλωστε δεν έχει νόημα η 1 ώρα! Και μην ξεχνάτε η πληροφορική ήταν 2 ώρες στην πέμπτη και έκτη δημοτικού στα ΕΑΕΠ και την υποβαθμισατε! Κάντε κάτι διαφορετικό επιτέλους, κάτι οργανωμένο με σχέδιό και αφήστε τα πειράματα για το σχολείο των παιδιών μας! Νιώθω ανόητος οταν διδάσκω 500 παιδιά για μισή ώρα κάθε βδομάδα και δεν μπορώ να τους δώσω κάτι ουσιώδες! Σκεφτείτε το μέλλον των παιδιών μας και σταματήστε να κλείνετε τα μάτια στο πως διδάσκουν την πληροφορική στις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες!