• Σχόλιο του χρήστη 'Βικτώρια Μήτσιου' | 24 Απριλίου 2020, 10:27

    Είναι δυνατόν ένας εκπαιδευτικος να μπορεί να αντικαταστήσει έμπειρους, και καταρτισμενους επαγγελματίες, όπως είναι οι κοινωνικοί λειτουργοί και οι ψυχολόγοι, οι οποίοι είναι και θα έπρεπε να εργάζονται ως οι κατεξοχήν αρμόδιοι σε τέτοια θέματα και θέσεις??? Αν αυτό δεν αποτελεί αντιποίηση επαγγέλματος, όπως πολύ καλά το σημειώνει ο συνάδελφος Βολκιδης Μιχάλης, τότε τι αποτελεί? Ο εκπαιδευτικος θα έπρεπε ούτως ή άλλως να είναι ο εκπαιδευτικος εμπιστοσύνης, που προσπαθεί να προωθήσει το υπουργείο, για τον κάθε μαθητή του αλλά και τους γονείς των μαθητών, και με τη σειρά του να κάνει την παραπομπή σε ψυχολόγο ή κοινωνικό λειτουργό. Μιλάμε δηλαδή για μια αυτονόητη αλυσίδα στην οποία το μόνο που λείπει είναι ο τελευταίος της κρίκος, η ύπαρξη δηλαδή μονίμων ψυχολογων και κοινωνικών λειτουργών σε όλες τις σχολικές μονάδες. Αναφέρεται επίσης μέσα στο νομοσχέδιο ότι οι εκπαιδευτικοι αυτοί θα επιμορφωνονται σε περιοδική βάση.... Με "σκοιλ ελικικου" πάλι θα προσπαθήσουν να καλυψουν νευραλγικες θέσεις με μη καταρτισμενους επαγγελματίες, με κάθε κοστος Επιπλέον, περισσότερο με τρομάζουν τα σχόλια συναδέλφων εκπαιδευτικών που σπεύδουν να διαφημίσουν τα προγράμματα σπουδών τους και τα μεταπτυχιακά τους (από δημόσιους κ ιδιωτικούς φορείς), οι οποίοι θεωρούν τους εαυτούς τους ικανούς να αντικαταστησουν Επαγγελματίες ψυχολόγους κ κοινωνικούς λειτουργούς!Με τι προσόντα? Έχετε αναλογισθεί τις ευθύνες? Όλοι θέλουμε να έχουμε μια σταθερή δουλειά αλλά ας μην τα ισοπεδώνουμε ολα