• Σχόλιο του χρήστη 'ΜΑΡΙΑ' | 24 Απριλίου 2020, 11:00

    Η Τράπεζα Θεμάτων κρίθηκε αποτυχημένη όχι άδικα, καθώς ακούστηκαν πολλά παρατράγουδα κατά την εφαρμογή του στο παρελθόν. Πώς θα διασφαλιστεί η διαβάθμιση δυσκολίας των θεμάτων σε ένα μάθημα, όταν οι μισοί καθηγητές θα γκρινιάζουν στην κατάταξη εις βάρος των άλλων μισών καθηγητών που θα υποστηρίζουν το αντίθετο. Για να υπάρχει αυξημένη αντικειμενικότητα, θα πρέπει να είναι κοινά σε όλα τα σχολεία τα επιλεγόμενα εξεταζόμενα, ώστε να μην υπάρχει κάθε έτος γκρίνια εις βάρος του μέτρου και να διορθώνονται από καθηγητές, πλην του σχολείου. Δηλαδή μίνι πανελλήνιες με τεχνικές δυσκολίες. Συνεπώς πρέπει να παραμείνουν μακριά από την εκπαίδευση διαβλητά σχήματα, μη αξιόπιστα, τα οποία έχουν αποτύχει στο παρελθόν.