• Σχόλιο του χρήστη 'Κ. Π.' | 24 Απριλίου 2020, 11:40

    1. Πολύ καλή σκέψη με πολύ σημαντικά θετικά αποτελέσματα τόσο για τα παιδιά και τους γονείς όσο και για την εύρυθμη λειτουργία των σχολικών μονάδων. 2. Επειδή σε κάθε σχολική μονάδα αφενός υπάρχει μια μεγάλη ποικιλία συμφερόντων, απόψεων, παιδαγωγικών και διδακτικών προσεγγίσεων, κομματικής δυσκαμψίας, κριτηρίων, κινήτρων και αφετέρου σε αρκετό υψηλό ποσοστό υπάρχουν διοικήσεις αδύναμες, ακατάλληλες πραγματικά φερέφωνα τόσο των Συλλόγων όσο και της γραφειοκρατίας, θα ήθελα στο νομοσχέδιο να φωτογραφίζονται σαφέστερα ως πρόταση για την διευκόλυνση της επιλογής των καταλληλότερων προσώπων για τον θεσμό του εκπαιδευτικού εμπιστοσύνης από τους Διευθυντές και όχι αναγκαστικά ως επιβολή, ορισμένα ουσιαστικά αυτονόητα προσόντα. (Για παράδειγμα αναφέρω την προσωπική μου περίπτωση. α. Έχω ετήσια επιμόρφωση στο Α.Κ.Π. υπό την αιγίδα της Β Παιδιατρικής Κλινικής στις μαθησιακές δυσκολίες των παιδιών με εκπόνηση εργασίας πάνω στη Δυσλεξία & συ νοσηρότητα. β. Έχω παρακολουθήσει πολλά σεμινάρια παιδαγωγικής και διδακτικής. γ. Έχω μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών Μ.Α πάνω στην εκπαιδευτική πολιτική & διοίκηση με μεταπτυχιακή διατριβή πάνω στον βαθμό αποτελεσματικότητας του έργου των Δ/ντών των σχολικών μονάδων. δ. Είμαι υπεύθυνος ΟΕΥΜ για την επικοινωνία με το ΚΕΣΥ προετοιμάζοντας ουσιαστικά τον φάκελο του κάθε παιδιού προκειμένου να επισκευτεί με τους γονείς του το κέντρο διαφοροδιάγνωσης. ε. Έχω σχεδιάσει και εκπονήσει με τους μαθητές μου πάντα με ιδιαίτερη επιτυχία πολλά σχετικά Projects όπως ουσίες εθισμού & εφηβική υγεία, ο εθισμός και οι κίνδυνοι από το διαδίκτυο, εναλλακτικές μορφές ενέργειας, και εφέτος ο σχολικός εκφοβισμός. Άρα, θέλω να είμαι εκπαιδευτικός εμπιστοσύνης, έχω το ίδιο όραμα με το σκεπτικό του υπουργείου παιδείας, έχω επιδείξει σχετική δραστηριότητα πριν καν τεθεί επισήμως η ανάγκη του θεσμού αυτού. Παρά τα παραπάνω αυτονόητα για την στήριξη του νέου θεσμού που πάει να γεννηθεί προσόντα, δεν είναι καθόλου σίγουρο ότι θα προταθώ ή θα επιλεγώ από τον Διευθυντή για τη θέση αυτή. Οι λόγοι που το φοβάμαι αυτό είναι: 1. Πάντα έχω την ελευθερία των λόγων μου στηριγμένη στις βασικές αξίες της νομιμότητας, της δικαιοσύνης και της ειλικρίνειας, οπότε συχνά στηλιτεύω τυχόν παρατυπίες, παρανομίες ακόμα και ανήθικες πρακτικές της Διοίκησης στα πλαίσια μιας ακατάλληλης για τη λειτουργία της μονάδας συναλλακτικής μορφής Διοίκησης που χαρακτηρίζει τη σχολική μονάδα 2. Η αίσθηση του ανταγωνισμού που μου αφήνουν κάποιες ενέργειες από πλευράς Διοίκησης).