• Σχόλιο του χρήστη 'Αργύριος Λεμονής' | 24 Απριλίου 2020, 11:41

    1) H ΤΘΔΔ είναι χρήσιμο εργαλείο αρκεί να περιλαμβάνει θέματα που βασίζονται στη σχολική πραγματικότητα. Η υποχρεωτική όμως αξιοποίησή της στις εξετάσεις και μάλιστα με επιχειρήματα αντικειμενικότητας αγνοεί το αδιαμφισβήτητο γεγονός της ύπαρξης μεγάλων κοινωνικών ανισοτήτων. Δεν ξεκινούν όλα τα παιδιά από την ίδια αφετηρία οπότε τα κοινά θέματα μόνο ισοτιμία δεν προσφέρουν. Η προφανής ενίσχυση των φροντιστηρίων σε συνδυασμό με την ανάγκη για εργασία αποφοίτων ΑΕΙ με μοναδική ουσιαστικά διέξοδο την εκπαίδευση, θα αυξήσει την οικονομική επιβάρυνση των οικογενειών με χαμηλό εισόδημα, με ότι αυτό συνεπάγεται στην ψυχολογία του παιδιού. Για ποια αντικειμενικότητα μιλάμε; 2) Από το άρθρο δεν φαίνεται ούτε ποιος θα επιλέγει τα θέματα, ούτε αν θα συμμετέχουν οι βαθμοί προαγωγής/απόλυσης στην εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. 3) Αν παρόλα αυτά προχωρήσει η εφαρμογή της πρέπει οπωσδήποτε να έχει πρόσβαση σε αυτή μόνο ο εκπαιδευτικός του σχολείου, όπως και να έχει δυνατότητα επιλογής και όχι μόνο κλήρωσης.