• Σχόλιο του χρήστη 'Δέσποινα Χατζηδρόσου' | 24 Απριλίου 2020, 13:07

    Καταρχάς ο ίδιος ο όρος «εκπαιδευτικός εμπιστοσύνης» είναι άστοχος. Ο κάθε εκπαιδευτικός του εκάστοτε μαθητή θα έπρεπε να είναι"εμπιστοσύνης". Με τον ορισμό αυτό οι λοιποί εκπαιδευτικοί δεν χαίρουν εμπιστοσύνης; Αυτά που ορίζετε στο οικείο άρθρο απαιτούν επιπρόσθετες εξειδικεύσεις που δεν αποκτώνται από ένα απλό σεμινάριο και εμπίπτουν στο καθηκοντολόγιο και τις αρμοδιότητες των κοινωνικών λειτουργών και των ψυχολόγων των ΕΔΕΑΥ. Οι εκπαιδευτικοί είναι ήδη πολύ επιβαρυμένοι με το δικό τους βαρυσήμαντο έργο μην προσπαθείτε να τους βάλετε να κάνουν τα πάντα, κάπου και για αυτούς ΦΤΑΝΕΙ!! Από θέμα ποιότητας υπηρεσιών, ας πάνε οι ευθυνές πρόληψης και αντιμετώπισης ζητημάτων σ’ αυτούς που έχουν τις κατάλληλες γνώσεις γι’ αυτό… Επανδρώστε τα σχολεία με ψυχολόγους και κοινωνικούς λειτουργούς, το εξαγγείλατε άλλωστε!! Δε διαφωνώ ότι η αναγκαστική «δειγματοληπτική» υποστήριξη των ΕΔΕΑΥ σας κάνει να αναζητείτε λύσεις, όμως οδηγήστε σε επικίνδυνα μονοπάτια τα οποία σαφέστατα θα είναι αναποτελεσματικά για τους ωφελούμενους μαθητές και τις οικογένειες, αλλά θα "κάψετε" και τους ίδιους τους εκπαιδευτικούς ως επαγγελματίες. Επίσης κι από πλευράς εργασιακών δικαιωμάτων το άρθρο σας αγγίζει την αντιποίηση των επαγγελμάτων των κοινωνικών λειτουργών και ψυχολόγων. Επιβάλλεται να το ανακαλέσετε!!