• Σχόλιο του χρήστη 'Α.' | 24 Απριλίου 2020, 14:28

    Αναφερόμενοι στην έννοια της "αξιολόγησης δομών και προσώπων στην Δημόσια Εκπαίδευση", θα περίμενε κανείς - είτε στις διατυπώσεις των Νόμων, είτε στην Αιτιολογική Έκθεση - να δει ανα- ή ολωσδιόλου νέες-διατυπώσεις σε συγκεκριμένες παραγράφους. Όπως και σε άλλα Άρθρα, έτσι κι εδώ, προς διασφάλιση του ανωτέρω, θα πρότεινα: - εν όψει της δια του παρόντος Νόμου υιοθέτησης της έννοιας της 'αριστείας" ως διέπουσας το όλο πλέγμα της Δημόσιας Εκπαίδευσης, η επιλογή του Διδακτικού Προσωπικού των Π.Σ. & ΠΕΙ.Σ. γίνται μετά από ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ σχετική πρόσκληση, ΠΡΟΣ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΤΩΝ ΚΑΤΑ ΤΟ ΤΕΚΜΗΡΙΟ ΤΗΣ ΕΥΡΥΤΕΡΑΣ ΔΥΝΑΤΗΣ "ΔΕΞΑΜΕΝΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ" ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΤΕΡΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΑΝΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ, όπως ο χαρακτηρισμός "κατάλληλου/-ης" εξειδικεύεται δια του παρόντος Νόμου. Η κατάθεση των αιτήσεων θα γίνεται στις οικείες ανά εκπαιδευτικό ΠΔΕ, οι οποίες - κατά το γράμμα και πνεύμα του παρόντος, Άρθ. 15 - επεξεργάζονται τα σχετικά στοιχεία, έχουν την ευθύνη πιστοποίησης των κατατιθέμενων προσόντων και προωθούν καταλλήλως προς τα αναφερόμενα ΕΠΕΣ, τα οποία έχουν και την τελική ευθύνη εισήγησης περί επιλογής, στην βάση των εδώ διατυπωνόμενων κριτηρίων (Άρθ. 14, 17 & 19).