• Σχόλιο του χρήστη 'ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΘΩΜΑΚΟΣ' | 24 Απριλίου 2020, 15:23

    Παρόμοιες αξιολογήσεις στάσεων και συμπεριφορών οταν προσπαθούν να θεσμοθετηθούν ενέχουν μεγάλο ρίσκο και συνηθως αποτυγχάνουν αφού σχεδόν ποτέ δεν συνοδεύονται με συγκεκριμένες τυποποιημένες οδηγίες προς τους αξιολογούντες (εκπαιδευτικούς) με αποτέλεσμα η υποκειμενικότητα να ξεχειλιζει σε κάθε κρίση η παραβίαση της αρχής της αναλογικότητας να γίνεται ο κανόνας ,ή, στην καλυτερη, το μέτρο σιγά σιγά καθισταται σιωπηρά ανενεργό. Αληθεια ποια είναι η ενδεδειγμένη διαγωγή για τον μαθητή και πως τη διδάσκει αυτή το σχολείο; Να θυμίσω ότι οι κανονισμοί των σχολείων ελάχιστα συνάδουν με τα σημερινά φιλελευθερα χρηστά ήθη (απαγορεύεται π.χ σε ένα κορίτσι να φορέσει σορτσάκι και έτσι.... το φοράει μόνο εκτός σχολείου, ή θεωρείται παράπτωμα το ζελέ στα μαλλιά,πρόκειται δηλαδή για μια εικονική πραγματικότητα εντός του σχολειου, μακρία από τον αληθινό κόσμο). Τελικά αυτό που μένει απο τέτοιες ρυθμίσεις(ίσως μάλιστα αυτός είναι και ο αρχικός σκοπός;! )είναι η εκπαίδευση του μαθητή και αυριανού "πολιτη" στην υποταγή του απέναντι στην εξουσία χωρίς διαμαρτυρίες κλπ. Τουλάχιστον ας είχε και η μαθητική κοινότητα μια έστω επιλογή ώστε να δύναται να εκφέρει την κρίση της για το διδακτικό προσωπικό !!