• Σχόλιο του χρήστη 'Άντρι Ντίσα' | 24 Απριλίου 2020, 15:29

    Είμαι μαθητής της Β'Γενικού Λυκείου και θα καταθέσω μια σειρά από απόψεις για συγκεκριμένα άρθρα του παρόντος. Για το Άρθρο 1: Τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων είναι μια πολύ καλή στρατηγική για τον εκσυγχρονισμό της ελληνικής εκπαίδευσης, παρ'όλα αυτά, αυτό δε μπορεί να γίνει δίχως το κατάλληλο διδακτικό προσωπικό και τις κατάλληλες υποδομές. Για το Δημοτικό Σχολείο, εγώ κρίνω πιο εφικτή την ενσωμάτωση των θεματικών που παρουσιάζονται στα αντίστοιχα μαθήματα(π.χ. για το Περιβάλλον τη Μελέτη Περιβάλλοντος),διότι η προσθήκη αυτούσιων διδακτικών αντικειμένων δεν βοηθάει τους μικρούς μας φίλους και ΜΟΝΟ τους αποπροσανατολίζει από άλλα εξίσου σημαντικά μαθήματα.Ειδικά για τις μεγάλες τάξεις του,χρειάζεται η επαναφορά της Ευέλικτης Ζώνης,η οποία μπορεί και πρέπει να προσαρμοστεί στα Εργαστήρια αυτά. Για το Γυμνάσιο,θα έλεγα να διαχωριστεί το πρόγραμμα σε 2 κατηγορίες:τη Γενική Παιδεία και τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων.Στη Γενική Παιδεία(24 ώρες),πρέπει να μπουν όλα τα μαθήματα τα οποία είναι πραγματικά αναγκαία με τις θεματικές των Εργαστηρίων να ενσωματώνονται όπου χρειάζονται(γλώσσα,ιστορία,μαθηματικά,φυσικές επιστήμες,πληροφορική,ξένες γλώσσες,γυμναστική,μουσική,καλλιτεχνικά και θρησκευτικά αλλά αυτά μόνο μια ώρα), ενώ στα Εργαστήρια Δεξιοτήτων(8 ώρες)όσες θεματικές δε γίνεται να μπουν(ενδεικτικά σεξουαλική αγωγή,αγωγή κυκλοφορίας,ρομποτική,φορολογική και ασφαλιστική συνείδηση),με βιωματική διδασκαλία και χωρίς εξέτασή τους στο τέλος του έτους.