Παρά τις εξαγγελίες απουσιάζει οποιαδήποτε αναφορά στο Σχολικό Επαγγελματικό Προσανατολισμό.
Πώς εξασφαλίζονται οι όροι και οι προϋποθέσεις ομαλής μετάβασης από το Γυμνάσιο στο ΓΕΛ/ΕΠΑΛ, πώς εξασφαλίζεται η έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωση για την επιλογή πορείας μέσα στον κάθε τύπο λυκείου;
Μην απαντήσετε υπάρχουν τα ΚΕΣΥ γιατί ίσως δε γνωρίζετε ότι από τον κανονισμό λειτουργίας τους απευθύνονται μόνο σε μαθητές/τριες Β και Γ λυκείου. Οι υπόλοιποι/ες;
Μιλάτε για πιλοτική εφαρμογή των εργαστηρίων δεξιοτήτων. Δηλαδή για λίγους, ελάχιστους μαθητές/τριες που θα έχουν την τύχη να βρεθούν στα πιλοτικά σχολεία.
Ο Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός, όμως,παρότι κάνει αναφορά και ενδυναμώνει τα παιδιά και για την ετοιμότητα στο τυχαίο, δεν μπορεί να είναι θέμα τύχης.
Στη συγκυρία που ζούμε, οι μαθητές/τριες χρειάζονται ουσιαστική στήριξη.
Όλα τα άλλα είναι για κατανάλωση και φιγούρα στα δελτία ειδήσεων.
Παρά τις εξαγγελίες απουσιάζει οποιαδήποτε αναφορά στο Σχολικό Επαγγελματικό Προσανατολισμό. Πώς εξασφαλίζονται οι όροι και οι προϋποθέσεις ομαλής μετάβασης από το Γυμνάσιο στο ΓΕΛ/ΕΠΑΛ, πώς εξασφαλίζεται η έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωση για την επιλογή πορείας μέσα στον κάθε τύπο λυκείου; Μην απαντήσετε υπάρχουν τα ΚΕΣΥ γιατί ίσως δε γνωρίζετε ότι από τον κανονισμό λειτουργίας τους απευθύνονται μόνο σε μαθητές/τριες Β και Γ λυκείου. Οι υπόλοιποι/ες; Μιλάτε για πιλοτική εφαρμογή των εργαστηρίων δεξιοτήτων. Δηλαδή για λίγους, ελάχιστους μαθητές/τριες που θα έχουν την τύχη να βρεθούν στα πιλοτικά σχολεία. Ο Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός, όμως,παρότι κάνει αναφορά και ενδυναμώνει τα παιδιά και για την ετοιμότητα στο τυχαίο, δεν μπορεί να είναι θέμα τύχης. Στη συγκυρία που ζούμε, οι μαθητές/τριες χρειάζονται ουσιαστική στήριξη. Όλα τα άλλα είναι για κατανάλωση και φιγούρα στα δελτία ειδήσεων.