Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 09 – Τράπεζα Θεμάτων Διαβαθμισμένης ΔυσκολίαςΣχόλιο του χρήστη Παπαδογιαννάκη Αναστασία | 24 Απριλίου 2020, 18:12
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Εδώ με δικά μας θέματα, δουλεμένα μέσα στην τάξη, και πολλά παιδιά δεν τα καταφέρνουν. Αλλού είναι η αιτία της αποτυχίας των μαθητών μας και όχι στον τρόπο εξέτασής τους. Είμαστε πολύ μακριά από τις πραγματικές τους δυνατότητες, ιδίως σε περιοχές όπου δεν ανθούν τα φροντιστήρια. Σε άλλες χώρες που έχω υπόψη μου για το αντικείμενό μου (μαθηματικά), οι αντίστοιχες τράπεζες έχουν ΠΟΛΥ απλούστερα θέματα και όχι τις πολύπλοκες ασκήσεις φροντιστηριακού τύπου που είδαμε εδώ την προηγούμενη φορά. Όσο δεν καταλαβαίνουμε τι φταίει και τα παιδιά μας δε μαθαίνουν, δε θα αλλάξει τίποτα, όσο. κι αν τα τιμωρούμε.