• Σχόλιο του χρήστη 'ΜΑΡΑΜΠΕΑ ΑΡΤΕΜΙΣ' | 24 Απριλίου 2020, 18:54

    Σωστή η πρόταση. Σας καταθέτω προτάσεις βελτίωσης: 1. Απαλλαγή Εκπαιδευτικών Εμπιστοσύνης από εξωσχολικές δραστηριότητες..Οκ, το θεωρείτε αυτονόητο, κι εγώ επίσης, δεν είναι πάντα όμως....Ειδικά όταν ο Διευθυντής του σχολείου ή οι συνθήκες- μικρά σχολεία με ολιγομελές προσωπικό- δρουν ανασταλτικά..Θεσμοθετήστε το. (Παρένθεση: Σχόλιο για ΟΛΟ ΤΟ ΠΟΛΥΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ για Α/ΜΙΑ -Β/ΜΙΑ: Καταλαβαίνετε ότι το κλειδί για όλες τις αλλαγές είναι ο Διευθυντής..Οπότε, ο τρόπος επιλογής του διευθυντή, θα είναι και ο δείκτης επιτυχίας των αλλαγών που προωθείτε..Διαβάστε λίγο αλλιώς ΟΟΣΑ/ΕΕ όμως ..2 αντιφατικές γραμμές,μαθησιακά αποτελέσματα και εκπαιδευτικό κράτος πρόνοιας με έμφαση στην ισότητα ευκαιριών. Ο συγκερασμός στο πρόσωπο του διευθυντή..Μην προωθείτε την πρώτη μόνο γραμμή!!!!!Φτιάξτε ένα αξιοκρατικό τρόπο επιλογής διευθυντών. Εμπλοκή ΑΣΕΠ και τα καλά του 3848, προτείνω ) 2. Σωστά λέτε ότι 2 πρέπει να είναι ανά σχολείο οι Εκπαιδευτικοί εμπιστοσύνης. Αλλά στο κείμενο σας δεν δεν είναι σαφές: 2 με οργανική; ΠΡΟΤΑΣΗ: Ένας ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ με οργανική, ένας και από το λοιπό προσωπικό, χωρίς οργανική (να σας θυμίσω, επί τη ευκαιρία, ότι στη Διάθεση ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΠΕ είναι, πολαααα χρόνια μάλιστα, εκπαιδευτικοί με αυξημένα προσόντα..Γιατί πάσχει το σύστημα των οργανικών τοποθετήσεων..Εκμεταλλευτείτε τις γνώσεις και τη διάθεση τους. Μην τους πετάτε έξω, επειδή δεν έχουν οργανική, όπως και με θέση Υποδιευθυντή..1 + 1 λοιπόν. Θεσμοθετήστε το) 3. Η επιμορφωση Εκπαιδευτικών εμπιστοσύνης είναι επιβεβλημένη. Συμφωνώ. Το λέω ,όμως ξεκάθαρα, δεν εμπιστεύομαι ΠΕΚΕΣ. Δεν αμφιβάλλω για τη διάθεση τους ή την επιστημοσύνη τους. Όμως η συνήθης ένσταση είναι ότι πρόκειται για μια θεωρητική επιμόρφωση.Γιατί: 1. Οι περισσότεροι στο ΠΕΚΕΣ έχουν αποκοπεί απ' την πραγματικότητα της τάξης.Έχουν να διδάξουν χρόνια. 2.Δεν βλέπουμε συχνά σε ζωντανό χρόνο τον Παιδαγωγικό Υπεύθυνο του σχολείου. Δεν μιλάω για e-mail.. Έχουν και αυτοί τα δίκια τους.Συμφωνώ. Φταίτε κι εσείς στο ΥΠΑΙΘ που , για οικονομικούς φαντάζομαι λόγους, αναθέτετε στον κάθε Υπεύθυνο ΣΕΕ πολλά σχολεία. Τι να πω..Βρείτε τα μεταξύ σας.Αν θέλετε να βοηθήσετε τα σχολεία..Αν πάλι θέλετε να κάνετε επικοινωνιακή πολιτική και οι μεν και οι δε, οκ. Συνεχίστε έτσι. Οπότε, συνοψίζοντας, για το θεωρητικό κομμάτι επιμόρφωσης προτείνω σύμπραξη ΠΕΚΕΣ με Πανεπιστημια. Έχουμε αξιόλογα Εργαστήρια Σχολικής Ψυχολογίας στα ΑΕΙ μας. Για το πρακτικό κομμάτι επιμόρφωσης, κυρίως όσον αφορά στην Ενδοσχολική βία, για δείτε λίγο και την θεωρία/πρακτική / εφαρμογή σε σχολεία της Σχολικής Διαμεσολάβησης..;Ένα εξαιρετικό concept με θετικά αποτελέσματα σε πολλά σχολεία.. Οπότε ΠΡΟΤΕΊΝΩ: Υποχρεωτική επιμόρφωση Εκπαιδευτικών εμπιστοσύνης στη ΣΧΟΛΙΚΗ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ