• Σχόλιο του χρήστη 'Κατερίνα' | 24 Απριλίου 2020, 19:05

    Οι εκπαιδευτικοί των ΙΕΚ εργάζονται για μήνες απλήρωτοι, επωμίζονται συχνά τα έξοδα των απαραίτητων υλικών ή του τεχνολογικού εξοπλισμού. Υπογράφουν σύμβαση στο τέλος του εξαμήνου με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την ένταξή τους στον ΟΑΕΔ τους καλοκαιρινούς μήνες. Οι εκπαιδευτικοί των ΙΕΚ είναι άνθρωποι οι οποίοι εργάζονται με απάνθρωπες συμβάσεις εξαμήνου! Είναι επιστήμονες οι οποίοι στη μέση της σχολικής χρονιάς, τον Φεβρουάριο, μπορεί να μείνουν άνεργοι καθώς η σύμβαση εργασίας είναι εξάμηνη και όχι ετήσια. Έχουν δάνεια, παιδιά, οικογένειες, ζωή και προφανώς δεν θεωρούνται επαγγελματίες. Παράλληλα δίπλα τους εργάζεται με ετήσια όμως σύμβαση ο αποσπασμένος εκπαιδευτικός ή αυτός που συμπληρώνει το ωράριό του σε ΙΕΚ. Από το κείμενο που διάβασα προκύπτουν ορισμένα επιπλέον ερωτήματα: 1) Υπάρχει ανάγκη να δημιουργηθεί ένα ακόμα μητρώο; Αυτό είναι το πρόβλημα των ΙΕΚ και όχι η καθυστερημένη έναρξη των μαθημάτων, η έλλειψη εργαστηριακών χώρων και κατάλληλων υποδομών; 2) Οι διδάσκοντες εκπαιδευτικοί, με πιστοποίηση ΕΟΠΠΕΠ και με χρόνια προϋπηρεσίας στην ενήλικη εκπαίδευση δεν έχουν εξειδικευμένη επιστημονική κατάρτιση; 3) Ο καθηγητής ενηλίκων δεν είναι επαγγελματίας; 4) Ο πιστοποιημένος εκπαιδευτής από δημόσιο φορέα (ΕΟΠΠΕΠ) δεν είναι επαγγελματίας; 5) Ήδη υπάρχει πρόβλεψη για διδασκαλία πλήθους μαθημάτων από εκπαιδευτές με εμπειρία συναφή προς τη διδακτέα ύλη, ειδικά σε τεχνικές ειδικότητες όπου το τεχνικό προσωπικό και οι εμπειροτεχνίτες είναι απαραίτητοι. Ποια είναι η καινοτομία της παρούσας πρότασης;