Ας ληφθεί ιδιαίτερη μέριμνα από τον νομοθέτη για τη διατήρηση του ΕΝΙΑΙΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ των δύο ιστορικών Πειραματικών, ΤΟΥ ΠΣΠΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΣΠΘ, ο οποίος ΔΕΝ είχε σχέση με τον τρόπο μετάβασης των μαθητών από τη μία βαθμίδα στην άλλη (εξετάσεις υπήρχαν στα πρώτα 50 χρόνια της λειτουργίας τους και ο Δελμούζος, π.χ., ήταν υπέρμαχός τους), αλλά στηριζόταν (σύμφωνα με τον ιδρυτικό τους νόμο) στην ΕΝΙΑΙΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ (ο διευθυντής/η διευθύντρια του Λυκείου ήταν διευθυντής/διευθύντρια όλου του σχολείου), στον ΕΝΙΑΙΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ και σε συγκεκριμένη ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ που εφαρμοζόταν από το δημοτικό έως το λύκειο με την καθοδήγηση του επόπτη, καθηγητή Παιδαγωγικής.
Ας ληφθεί ιδιαίτερη μέριμνα από τον νομοθέτη για τη διατήρηση του ΕΝΙΑΙΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ των δύο ιστορικών Πειραματικών, ΤΟΥ ΠΣΠΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΣΠΘ, ο οποίος ΔΕΝ είχε σχέση με τον τρόπο μετάβασης των μαθητών από τη μία βαθμίδα στην άλλη (εξετάσεις υπήρχαν στα πρώτα 50 χρόνια της λειτουργίας τους και ο Δελμούζος, π.χ., ήταν υπέρμαχός τους), αλλά στηριζόταν (σύμφωνα με τον ιδρυτικό τους νόμο) στην ΕΝΙΑΙΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ (ο διευθυντής/η διευθύντρια του Λυκείου ήταν διευθυντής/διευθύντρια όλου του σχολείου), στον ΕΝΙΑΙΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ και σε συγκεκριμένη ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ που εφαρμοζόταν από το δημοτικό έως το λύκειο με την καθοδήγηση του επόπτη, καθηγητή Παιδαγωγικής.