• Σχόλιο του χρήστη 'cris' | 24 Απριλίου 2020, 19:55

    Διαβάζοντας το σχόλιο παρακάτω απο έναν ονομαζόμενο διαδυκτιακά Νικόλαο Κορώνα, δεν γίνεται να αδιαφορήσει η πολιτεία και η κυβέρνηση, καθώς και οι αρχές πάνω σε ένα τέτοιο επιθετικό προς ανηλίκους μαθητές σχόλιο, ένα σχόλιο που επιτίθεται συκοφαντικά προς ανήλικα παιδιά 14 και 15 ετών ( γιατί αυτή είναι η ηλικία που αποκτάται το απολυτήριο γυμνασίου ). Με ποιό δικαίωμα χαρακτηρίζεται φασίστας ένα παιδί 14 ετών?? Με ποιό δικαίωμα μιλάει για αγκυλωτούς σταυρούς ο εν λόγο διαδικτυακά κύριος?? Με ποιό δικαίωμα θα πρέπει να χαρακτηριστεί κακή διαγωγή σε ένα παιδί που δεν ξέρει καν τι σημαίνει το κάθε τι, η που δε το έχουν διδάξει ( όπως φυσικά και ο κύριος του σχόλιου παρακάτω δεν ξέρει τι σημαίνει φασισμός και τι αγκυλωτός σταυρός και πόσα χρόνια πριν τον β παγκόσμιο πόλεμο υπήρχαν οι αγκυλωτοί σταυροί που δεν ξέρει καν πως ονομάζονται ). Ερώτημα προκαλεί εάν μόνο ένας μαθητής γεμίσει με αγκυλωτούς σταυρούς ένα σχολείο ( πράγμα εξαιρετικά σπάνιο στα σχολεία ) πρέπει να χαρακτηριστεί κακός στην διαγωγή. Εάν λοιπόν ένας μαθητής γεμίσει με 5Α το σχολείο, με αναρχικά σύμβολα, με διάφορα αισχρά σύμβολα, η με συνθήματα κατά της αστυνομίας και του κράτους τι διαγωγή πρέπει να πάρει?? Συμφωνεί λοιπόν ο παρακάτω κύριος να υπάρχει ισάξια μεταχείριση στην διαγωγή?? Η μήπως τα αναρχικά και τα σατανιστικά σύμβολα ( που βρίθουν στα σχολεία ) επιτρέπονται??? Για τους βανδαλισμούς στα σχολεία τι διαγωγή πρέπει να υπάρχει?? Ας σοβαρευτούμε λοιπόν οι ενήλικες και υποθετικά ώριμοι άνθρωποι και ας κοιτάξουμε πως θα μορφωθούν σωστά τα παιδιά, πως θα διδάσκονται ορθά τι σημαίνει το κάθε τι σύμβολο και ποιος το χρησιμοποίησε για λάθος σκοπό. Και οι σταυροφόροι έφεραν τον σταυρό και έπαιρναν κεφάλια. Να καταργήσουμε μήπως και τον σταυρό λόγο σταυροφορίας?? Ας αφήσουμε λοιπόν διαγωγές πριν μάθουμε να διδάσκουμε σωστά ηθική τα παιδιά. Γιατί αν μόνο και μόνο είναι κάποιος κακός λόγο οτι έκανε ένα σύμβολο στον τοίχο ( ότι σύμβολο και αν είναι, ο τοίχος του σχολίου Δεν είναι για βανδαλισμούς ), τότε έχουμε χάσει την μπάλα και έχουμε διαλύσει την παιδεία ολοκληρωτικά. Φυσικά και είναι ανούσιο, απαράδεκτο, μικροπρέπια και αναχρονισμός στο να κολλάμε στην διαγωγή ενός παιδιού 14 και 15 ετών. Και ας μάθουμε επιτέλους την ιστορία του κάθε συμβόλου, πριν τα ταυτίσουμε με τον κάθε εγκληματία πολέμου.