• Σχόλιο του χρήστη 'Κ. Π.' | 24 Απριλίου 2020, 22:18

    Πάρα πολύ σωστή απόφαση. Από την προηγούμενη μικρή εμπειρία από την εφαρμογή της στην Α Λυκείου μόνο θετικά αποτελέσματα αποκόμισα: 1. Οι μαθητές πολλοί προσεκτικοί στο μάθημα αφού γνώριζαν ότι τα φροντιστήρια δεν τους εξασφάλιζαν την επιτυχία, 2. οι καθηγητές πολλοί εστιασμένοι στα καθήκοντά τους, αφού θα έπρεπε να ολοκληρώσουν ειλικρινώς και αξιοπρεπώς όλη τη διδακτέα ύλη αφού δεν θα μπορούσαν να μαγειρέψουν μαζί με τους μαθητές τα θέματα των εξετάσεων σε ένα συναλλακτικό αλισβερίσι, 3.έμμεσο, άτυπο αλλά σημαντικό μέσο επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών στο διδακτικό τους αντικείμενο, 4. μείωση φαινομένων συναλλαγής μεταξύ καθηγητών της σχολικής μονάδας με τα φροντιστήρια της περιοχής ως προς τα θέματα των εξετάσεων των μαθητών. 5. Αύξηση της διαφάνειας και της εγκυρότητας των εξετάσεων. Δυστυχώς ο θεσμός διακόπηκε απότομα (παίζει να ήταν και ή 1η απόφαση της 1ης φοράς Αριστεράς που μετά τις εκλογές της 25ης Ιανουαρίου του 2015, την πρώτη κιόλας εβδομάδα εν ριπή οφθαλμού χωρίς την παραμικρή διαβούλευση, και εν μέσω σχολικής χρονιάς που ολοκληρώνονταν σε 4 μήνες σύμφωνα με την οποία οι εξοχότατοι Μπαλτάς, Χασάπης , Κουράκης έτσι αποφάσισαν …. και έτσι διέταξαν. Από την ίδια περίοδο κάποιες αρνητικές πρακτικές που είχαν εμφανιστεί , ας γίνουν εμπειρία και μάθημα προς αποφυγή τους (ίσως κάποιοι θυμούνται το σκάνδαλο με κάποιο ιδιωτικό σχολείο που με απλούστατο αλλά άλλο τόσο ευφυέστατο τρόπο εξασφάλιζε από την κληρωτίδα της τράπεζας τα θέματα του μαθήματος (Χ) που τυπικά δίνονταν, την ημέρα που πραγματικά τα παιδιά έγραφαν σε μάθημα (Χ-1). Έτσι πάντα είχαν τα θέματα της επόμενης μέρας έτοιμα σε κάθε μάθημα…….. Τι διδασκόμαστε; 1. Όλα τα σχολεία θα πρέπει να γράφουν την ίδια μέρα το ίδιο μάθημα σε κάθε τάξη, με άλλα λόγια κοινό πανελλήνιο πρόγραμμα εξετάσεων σε κάθε τάξη. 2. Καλός έλεγχος στα ιδιωτικά σχολεία κατά τις εξετάσεις, με εξωτερικούς επιτηρητές και εξωτερικό συντονιστή εξέτασης από την περιφέρεια της σχολικής μονάδας.