• Σχόλιο του χρήστη 'ΑΤΤΑΛΙΩΤΟΥ ΚΥΡΙΑΚΗ, ΣΕΕ ΕΙΔΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΝΤΑΞΙΑΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ 5ΟΥ ΠΕΚΕΣ ΑΤΤΙΚΗΣ' | 25 Απριλίου 2020, 12:48

    1. ΟΛΑ τα σχολεία χρειάζονται υποστήριξη από Ψυχολόγο και Κοινωνικό Λειτουργό. Κάντε μία έρευνα για τη λειτουργία των ΕΔΕΑΥ τα τελευταία χρόνια και θα το διαπιστώσετε. 2. Ελέγξτε τη διοίκηση που σε ένα σχολείο ορίζει να λειτουργεί ΕΔΕΑΥ (=Ψ+ ΚΛ)αλλά και Ψυχολόγος (από άλλο ΕΣΠΑ), ενώ στο διπλανό δεν υπάρχει καμία ειδικότητα. 3. Επανατοποθετείστε ΠΑΙΔΟΨΥΧΙΑΤΡΟΥΣ στα ΚΕΣΥ, για να μπορούν να βοηθήσουν στην περίπτωση των "ακραίων συμπεριφορών". (Ατταλιώτου. Κ, (2019). ΠΕΚΕΣ-ΚΕΣΥ-ΚΕΑ: νέες δομές υποστήριξης του εκπαιδευτικού έργου. Στο Πρακτικά του 4ου Πανελληνίου Συνεδρίου του ΕΚΕΔΙΣΥ «Eκπαίδευση στον 21ο αιώνα: σχολείο και πολιτισμός», τόμος Α, σελ. 205-214. ISBN:978-618-5458-01-0 (Τόμος Α) ανάκτηση από http://www.ekedisy.gr/praktika-4ou-synedrioy/ 4. Συνεργαστείτε με τους ΣΕΕ Ειδικής Αγωγής και Ενταξιακής Εκπαίδευσης, να σας ενημερώσουν τι ανάγκες αντιμετωπίζουν τα σχολεία. 5. Όλοι οι εκπαιδευτικοί οφείλουν να είναι "εμπιστοσύνης", όπως και το ίδιο το σχολείο, ως φορέας εκπαίδευσης και κοινωνικοποίησης. 6. Φροντίστε οι εκπαιδευτικοί να κάνουν σωστά τη δουλειά τους και μην τους αναθέτετε ρόλους ψυχολόγων, κοινωνικών λειτουργω΄ν και συμβούλων ψυχικής υγείας. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ!