• Σχόλιο του χρήστη 'Γραμπάς Μιχαήλ' | 7 Δεκεμβρίου 2010, 00:28

    Η αιτιολογική έκθεση του υπουργείου θέτει πολύ καθαρά το θέμα και χρησιμοποιεί ρεαλιστικά και πειστικά επιχειρήματα. Ναι, ακούγεται πολύ λογική η υποβολή των μηχανογραφικών τον Μάρτιο με το σκεπτικό ότι πρέπει να συνδεθεί η σχολή εισαγωγής με τα πραγματικά προσόντα, τις δυνατότητες καθώς και τις επιθυμίες των παιδιών : χρειαζόμαστε επιστήμονες που να χρησιμοποιούν το μέγιστο των δυνατοτήτων τους και αυτό πετυχαίνεται με την ταύτιση με τους πραγματικούς στόχους τους. Αντιπαρέρχομαι τα περί φόρτου και πίεσης που συνεπάγεται η υποβολή το Μάρτιο, τα οποία θεωρώ απόλυτα φυσιολογικά, όμως η ματιά μας πρέπει να είναι στο μέλλον. Όμως φοβάμαι ότι το μέτρο αυτό θα είναι αποσπασματικό. Εννοώ ότι η εκπαιδευτική μεταρρύθμιση πρέπει να είναι ριζική, να ενισχυθεί ο ρόλος του σχολείου ως αυτόνομη εκπαιδευτική μονάδα και να παταχθούν τα φαινόμενα που μας ταλαιπωρούσαν ως μαθητές και συνεχίζουν να μας ταλαιπωρούν ως γονείς, όπως πολύ ευανάγνωστα αναφέρει η κυρία Μαρία Σκαμπαρδώνη στο σχολιασμό της. Κυρία υπουργέ, εκσυγχρονίστε το ελληνικό σχολείο, ξεκινήστε μια συνολική προσπάθεια αναμόρφωσης και όχι ξανά μέτρα - ημίμετρα. Δείξτε μας το "κάτι άλλο" που περιμένουμε να δούμε ...