• Σχόλιο του χρήστη 'Π.ΜΑΘΙΟΥΔΑΚΗΣ' | 25 Απριλίου 2020, 14:36

    Αξιότιμη Κυρία υπουργέ -(νομικός ) Αξιότιμη Κυρία υφυπουργέ -(εκπαιδευτικός) Με μεγάλη απογοήτευση διάβασα το νομοσχέδιο σας, όσον αφορά το άρθρο 18. Είμαι γονέας μαθητού που φοιτά στην β’ Γυμνασίου Προτύπου Όταν τον Ιούνιο του 2018 ανακοινώθηκαν τα αποτελέσματα των εισαγωγικών εξετάσεων στο γυμνάσιο Αναβρύτων ,εξετάσεων πολύ δύσκολων και με σκληρή προετοιμασία για παιδάκια 11 ετών, η χαρά του παιδιού μας και ημών ήταν απερίγραπτη. Λίγες ημέρες μετά και αφού η χαρά άρχισε να μετουσιώνεται σε ευφορία και αισιοδοξία ξεκινήσαμε, τόσο εμείς σαν γονείς όσο και το παιδί μας ( ο κάθε ένας από την δική του πλευρά αλλά και μαζί) να κάνουμε σχέδια για το μέλλον και την πορεία του υιού μας μέχρι το λύκειο . Τα σχέδια αυτά δεν ήταν ανυπόστατα, στηρίζονταν στην κείμενη νομοθεσία που υφίσταται για αρκετά χρονιά και προβλέπει την αυτοδίκαιη εισαγωγή στο Πρότυπο Λύκειο όλων των μαθητών που θα ολοκλήρωναν με επιτυχία τις σπουδές τους στη Γ τάξη του γυμνάσιου Προτύπου. Στο άρθρο 18 του νέου νομοσχεδίου για την παιδεία, που βρίσκεται σε διαβούλευση διαβάσαμε για την πρόθεση σας για θεσμοθέτηση εισαγωγικών εξετάσεων από το γυμνάσιο στο λύκειο για τα πρότυπα σχολεία. Η πρόθεση σας αυτή κάθ’ αυτή δεν μας βρίσκει αντίθετους, όμως η αναδρομικότητα της που καταλαμβάνει τα παιδιά που ήδη φοιτούν στη Α και Β γυμνάσιου του σχολείου ανατρέπει όλο τον σχεδιασμό μας για το μέλλον. Τα παιδιά αυτά έχουν αποδείξει την αξία τους από πολύ νωρίς. Η αξία αυτή δεν οφείλεται αποκλειστικά και μόνο στη οξυδέρκεια του πνεύματος και την διάθεση για δουλειά (λίγο έως πολύ όλα τα παιδιά αυτής της ηλικίας έχουν τις ίδιες δυνατότητες ) ΟΦΕΛΕΤΑΙ κυρίως στην δυνατότητα προγραμματισμού, στην ικανότητα δηλαδή να σχεδιάζουν , να βάζουν στόχους και να υλοποιούν τα σχέδια τους. Βάζοντας λοιπόν τα παιδιά αυτά να δώσουν κάποιες μη αναμενόμενες και μη προγραμματισμένες εξετάσεις ,τους ανατρέπουμε όλο τον σχεδιασμό . Από την άλλη μια αποτυχία στις εξετάσεις αυτές θα ισοπεδώσει όχι μόνο τα σχέδια και όνειρα των παιδιών μας ,αλλά και τα δικά μας σχέδια ( των γονέων ) για το μέλλον τους . ΕΣΕΙΣ ΚΑΝΕΤΕ ΕΝΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΕΝΑ ΠΛΑΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΟΡΘΩΣ. Είναι ένας σχεδιασμός που θα έχει όραμα και διάρκεια. Πώς λοιπόν θα σας φαινόταν αν ένας άλλος πολιτικός σχεδιασμός στο μέλλον, αναπάντεχα σας ανέτρεπε τον ΔΙΚΌ ΣΑΣ σχεδιασμό σας !!!!!! Κα υπουργέ ως νομικός και κα Υφυπουργέ ως εκπαιδευτικός ,αντιλαμβάνεστε την σύγχυση και απογοήτευση αυτών των αριστούχων μαθητών ,που ήδη φοιτούν στην Α και Β’ Γυμνασίου και ευελπιστώ ότι θα διορθώσετε την αδικία αυτή. Είναι πραγματικά κάτι που δεν περιμέναμε από εσάς, καθώς διακύβευα σας είναι ο σχεδιασμός και η απέχθεια σας προς την προχειρότητα ,ενώ δηλώνετε ότι σχεδιάζετε αλλά και μελετάτε την κάθε σας κίνηση . Σας καλούμε λοιπόν να θέσετε ρητή μεταβατική διάταξη ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ 56 για τα παιδιά της Α και Β΄ Γυμνασίου που ήδη φοιτούν και να μην γκρεμίσετε τα σχέδια των παιδιών και τα δικά μας ,ενώ παράλληλα μην τους δείξετε-διδαξετε, ότι οι συμφωνίες με το κράτος τηρούνται μόνο από τα παιδιά (μελλοντικούς ενεργούς πολίτες ) και όχι από το Κράτος. Εκείνα τήρησαν την συμφωνία (τον νόμο) έδωσαν εξετάσεις για την εισαγωγή τους στο Πρότυπο Γυμνάσιο ,αρίστευσαν και αναμένουν ότι θα συνεχίσουν να φοιτούν και στο Πρότυπο Λυκειο με ενδοσχολικές ,όπως ήταν η συμφωνία (νόμος). Εσείς μην λοιπόν με το άρθρο 18 καταπατάτε αυτήν την συμφωνία. Τα παιδιά δεν ξεχνούν ποτέ την αδικία!!!!