• Σχόλιο του χρήστη 'Ιωάννης' | 25 Απριλίου 2020, 17:44

    Συμφωνώ με την άποψη που κατέθεσε η συνάδελφος Θεοδότα Μανάβη (εύγε της!) Η αναγραφή της διαγωγής μπορεί να αποτελέσει τροχοπέδη στην ομαλή ένταξη των μαθητών στο σχολικό περιβάλλον, κάτι που αποτελεί έναν από τους κυριότερους στόχους των εκπαιδευτικών. Όπως σωστά καταθέτει η συνάδελφος "Το να στιγματίζεται ένας μαθητής με μη διαμορφωμένη ακόμα προσωπικότητα κι ενώ η άσχημη συμπεριφορά του μπορεί να οφείλεται σε ένα σωρό λόγους είναι εντελώς λάθος. Με αυτόν τον τρόπο δίνονται λάθος μηνύματα στον μαθητή με παρεκκλίνουσα συμπεριφορά και ισοπεδώνεται κάθε προσπάθειά του για αλλαγή της συμπεριφοράς του. Ίσα-ίσα αυτό μπορεί να οδηγήσει σε ακόμη πιο παραβατικές συμπεριφορές. Μπορούν να βρεθούν άλλοι τρόποι οι οποίοι θα έχουν ως αποτέλεσμα την αλλαγή προς μια θετική στάση του μαθητή απέναντι στο σχολείο. Γι΄αυτό βέβαια χρειάζεται η συνδρομή όλων γονέων, εκπαιδευτικών, ψυχολόγων, κοινωνικών λειτουργών κ.α." Είναι λάθος να γυρίζουμε σε τακτικές του παρελθόντος που δεν απέδωσαν καρπούς.